maandag 7 december 2015

4 december 2015

 Goedemorgen.
Woehoe! Ik sta weer fris en fruitig naast mijn bed!
Dááág migraine! Ik heb weer gewonnen!

Likje verf op mijn gezicht en je ziet er niks meer van.

Tot vanavond!

Ik ga Sinterklaascadeautjes kopen.

En ik heb er zin in! Ik hartje feestdagen.

Lekker rustig nog.

Alle tijd. Heerlijk!

En dan staat ook nog de zon aan!

Oh...
Of ik Dochter op wil halen. Spikkel (paard) heeft haar door het weiland getrokken terwijl ze zelf nog met haar handen aan het touw hing. Vinger uit de kom en mijn stoere kind heeft hem zelf teruggezet.
Alleen is het nu wel erg pijnlijk, dik en blauw aan het worden.

Cadeautjes komen later.

Eerst mijn kind redden.

En op naar de dokter.

Langs de boom van Marjan. Kijk hem eens mooi in de zon staan.

Och mensen, zo'n vinger kan zeer doen hoor.

Wachten, wachten, wachten.

En dan door naar het ziekenhuis...

Voor een foto.

En dan weer wachten.
Geen breuk maar wel uitgerekte pezen doordat de vinger uit de kom stond.

Snel weer naar huis dus. Mag ik nog wel even zeggen dat ik een heel stoer kind heb?!

Waar was ik gebleven?

Oh ja, cadeautjes.

Nog even boodschappen doen.

Alles keurig scannen.

En nog even een paar plogs inhalen voor ik ga slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: