vrijdag 7 augustus 2015

Shopplog Xenos Lifestyle en tuincentrum

Wat kocht ik vandaag allemaal?

Bij Xenos kocht ik dit glazen kistje.

Aan de binnenkant zit een spiegeltje op de bodem.

Leuk om bijvoorbeeld je sieraden in te bewaren.

Ook kocht ik nog deze twee bamboe schaaltjes. Precies de juiste maat voor nootjes of chips.
Ik weet zeker dat mijn schoonzus D ook heel blij zou zijn met deze schaaltjes.

En deze rosékleurige spiegel die 3x vergroot. Hij is ook lekker zwaar en zal dus niet snel omvallen.

Bij Lifestyle kochten we deze twee champagne glazen met een zilverkleurig randje.

De voet van het glas.

En ook kochten wij deze twee huisjes bij Lifestyle. Een paar jaar terug kocht ik er ook al eentje en ik blijf ze leuk vinden. Ik ga door voor een straat.

Oh, en we kochten nog een paar kaarsen en nog een vetplant.

1 opmerking: