woensdag 17 december 2014

16 december 2014

Goedemorgen.

Ik heb vandaag weer een soort van kersttrui aan.
Deze trend mag nog wel even blijven van mij.

Bed verschonen.

Hop.

Een paar gezellige kerstige lampjes erbij.

Stofzuigen.

Ach, ik maak de badkamer ook nog even schoon.

Poets hier ook nog wat.

Vouw wat.

Maak de toiletten schoon.

Gasfornuis.

En nu vind ik het wel genoeg geweest.
Tijd om de deur uit te gaan.

Hmm, het is alleen al bijna donker.

Denk dat we moeten gaan rennen.

Kom Meneer T, loop even leeg voor er straks een wolk over ons heen leegloopt.

Helaas, niet gelukt.
Van de vijf minuten die ik buiten ben geweest, viel er vier minuten lang hagel over mij heen.

Ik bouw een maaltijd.

En maak ook meteen de lunch van Zaagmans klaar voor morgen.

Tijd om te gaan.
We zijn onderweg naar yoga.
Lekker wandelen, even de tijd nemen.

Maar ik ben de enige die daar schik aan beleeft.

Langs de Zendmast.

Leg die maar even weg.
Kunnen we gezellig kletsen enzo.

Gezellig stadje.

Kijk!
Gewoon lekker twintig minuten lopen samen en er verschijnt vanzelf een glimlach op uw puber.
Lopen is goed voor iedereen.

Kijk nou zo gezellig.
Onze laatste yogales van dit jaar staat in het teken van Kerst.
Gek op Kerst, dus kom maar op.

Beetje in balans blijven op een kerstbal.

Ja, dat valt nog niet mee hoor mensen.

Blijven lachen hè.

Hier zijn we samen het dopje op de bal.

Eén met de kerstbal.

Ja, dat is ook yoga mensen.

Niks meer aan doen.

Ik krijg hier een kerstmassage.
Ik zeg het er maar even bij, niet dat u denkt dat ik hier het leven niet meer zie zitten of in huilen ben uitgebarsten.

Geen idee wat we uitbeelden hier, maar we vinden het best grappig.

Dochter krijgt ook nog een heerlijke kerstboommassage.

Piek erop en klaar.

Helemaal ontspannen kleuren we nog wat.

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.
Wat een leuke kerstles was dit!

Langs de kerk.

En de Zendmast.
Die laatste gaat u de aankomende weken nog wel een paar keer voorbij zien komen.

Eenmaal thuis vraagt Zaagmans mij, welke hoort niet in het rijtje thuis?
Simpel, de stokjes natuurlijk.
Maar daar is hij het niet mee eens.
Volgens Zaagmans is het het kleine blikje.
En wat vindt u?

Ik vind dat ik moet gaan slapen.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk om lekker buiten te lopen jullie zagen er heerlijk gezond uit met de blos op jullie wangen....volgens mij hebben jullie heel bijzondere yoga, het ziet er in ieder geval erg leuk uit. De kerst-zendmast kan niet vaak genoeg voorbij komen hoor en je kersterige trui is super leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere grote fles Dasty zeg! Die heb ik nog niet gezien. Die wil ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen