zondag 14 december 2014

12 december 2014

Goedemorgen.


Ziet er niet heel gezellig uit, buiten.

Dan maar lekker binnen rommelen.
Het kan gelukkig.
Ik ga een ontbijtkoek maken.

En daarna een cake.

Mijn ontbijtkoek lijkt vaak op een gebakken steen.

Ik zal de keuken eens op gaan ruimen.

Gelukt.

En de cake ook.

Ik maak een begin met het schrijven van kerstkaarten.

En daar is Zaagmans alweer.

U ziet niet veel op deze foto hè.
Klopt.
We zaten ongeveer twee uur zonder stroom.

Maar ik ga toch naar de kapper.

Daar hebben ze gelukkig wel weer stroom.
Ik ga hier trouwens vreemd.
Mijn eigen kapper heeft pas weer plek in januari.
Ik sterf hier gemiddeld twee keer per minuut.
De kapster kletst hier zo gezellig over laagjes in mijn haren.
Laagjes in MIJN haren en een budgetkapper, mensen dat is geen goed idee.

Ik heb het een soort van overleefd.
En gelukkig heeft nu iedereen weer stroom.

Nah, dit ziet er gezellig uit.

Bieslook per kilo is best kostbaar.

Alle boodschappen gescand?

Dan gaan we nog even het stadje in.

En nog even op zoek naar Meneer T bij de Action.
Helaas, uitverkocht.
Snap ik ook wel.
Wie laat Meneer T nou liggen?
Gelukkig heb ik een echte thuis.

Over thuis gesproken, ik wil wel weer naar huis.

Fijn, zo'n budget kapperT.

Kommetje soep.

En op tijd naar bed.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Oh die kerstbal van dat varkentje...die zou perfect in mijn boom passen....daar ga ik naar op zoek :-) Jammer dat je Mr T niet hebt gevonden. Eng hé een andere kaper, daar kan ik ook echt niet tegen, zat je haar wel goed? Oh wat ziet je cake en ontbijtkoek er lekker uit, ik heb een rogge ontbijtkoek gebakken, ook erg lekker.Balen dat jullie zonder stroom zaten zeg....gelukkig kwam het weer goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rogge ontbijtkoek klinkt ook heel erg goed.

      Het varkentje hadden ze nog heel veel bij de Action.

      Verwijderen
  2. Niks van mijn scheve pony geleerd?? Met je budgetkapper!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och, ik heb mijn lesje in het verleden wel geleerd...maar mijn eigen kapper kon pas weer in januari.
      Nu echt alleen puntjes laten knippen.
      Het valt mee, maar ziet er echt zo geknipt uit...ken je dat?

      Verwijderen