vrijdag 12 december 2014

11 december 2014

Goedemorgen.

Mijn jurk is eigenlijk te groot.
Ik weet dat ik mij hier de hele dag aan ga ergeren en toch houd ik hem aan.

Ik mail, mail, mail en mail.

En bewerk wat foto's van gisteren.

Ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan vandaag.

Ik maak Saoto soep.

Echt een aanwinst hoor, dat nieuwe fietsenrek.
Voor ik er eindelijk één fiets uit heb getrokken, heb ik het rek al drie keer uit de tuin van de buren moeten vissen.
En als Dochter haar fiets uit het rekt haalt, valt hij uiteindelijk met fiets en al om.
Joe!

Laten we maar snel gaan.

Weer één punt voor mij trouwens, het is mij weer gelukt om Dochter vandaag naar buiten te krijgen.

Als dank word ik midden in de supermarkt neergeschoten.

Ze lijkt best een beetje op Zaagmans, vindt u ook niet?

Hop hop en weer naar huis, met de wind in de rug.

Het hoort niet, maar het is mijn soep, dus ik doe er ook wat groente door.

Eitje koken.

En dan vallen deze twee kaarten op de mat.
Van Linda, hoe lief.
Dankjewel!

Nog wat extra vulling voor de soep.

En dan gaan we eten.

Smaakt het?
Of is het om te janken?

Ik vind de soep heerlijk.

Luchtje scheppen.

Lekker aan de wandel.

We zoeken nog wat kerstige cadeautjes voor onder de boom, maar Zaagmans lijkt meer zin te hebben in zijn bed.

Vooruit, doe ik het ook.

We doen nog een paar rondjes en verklappen natuurlijk niet wat we hebben gekocht.

Op naar huis en lekker naar bed.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat al het mailen wat oplevert.
    wat ziet je soep er super lekker uit :-) Leuke foto's.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen