zondag 9 november 2014

8 november 2014

Goedemorgen.

Dit is ons project voor het weekend.
Een uitdaging...

Goedemorgen kind.
Wat is jouw project?

Ik poets de keuken.

En zeem de ramen.
Een spannend ding vind ik, je moet je ze naar binnen kiepen en ik ben er dan van overtuigd dat ons raam toch een beetje stuk is en zo naar binnen valt.
Op mij.

Maar ik leef nog.
Dus de ramen zijn dus niet een klein beetje kapot.
Fijn.

Tijd voor een broodje.

En een boodschap.

Hallo stadje en molen.

Hallo Gamma.

Speelgoedwinkel van Zaagmans.

Als we alles hebben, kunnen we weer naar huis.

Zaagmans zit alleen een beetje moeilijk.
Ik heb namelijk vandaag een ander project bedacht.

Ik wil een heel groot krijtbord in de hal.
Alleen is het geen gladde muur, dus moet er eerst wat hout tegenaan.

Gelukt!

We hebben best een beloning verdiend.
Want al maanden verhuizen en alleen de deur uitkomen voor een boodschap of een bouwmarkt, nou nou, daar knapt geen mens van op kan ik u vertellen.

Van sushi wel.
Dus nemen we dat maar.

Aan tafel!

En daarna zet ik het hout nog even in de grondverf.

Gelukt!

Dan mag ik nu naar bed.

Truste!

1 opmerking:

  1. wat leuk dat je een wand met schoolbord verf hebt gedaan, wat ga je ermee doen? Ik heb een klein schoolbordje in de gang hangen en daar zet ik regelmatig een mooie spreuk op.

    BeantwoordenVerwijderen