woensdag 26 november 2014

26 november 2014

Goedemorgen.

Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien, dat is zij!

Wat een gezellige slingers.
En wat zit er onder het roze laken?

Oehhh nog meer spannende  dingen.

En Paul Frank slingers, is nog eens wat anders dan Barbie slingers.

Ja ja, daar komt ze aan hoor.

Nog een keer gefeliciteerd.

En nog een keer.

Hmmm je ziet er niet uit als iemand die er zin in heeft vandaag.

Maar kijk nou naar deze pakjes?
Kom op, scheur het papier er vanaf.

Maar nee, in plaats daarvan kleurt ze net zo wit als de muur.
Dochter is ziek.
Ze moet spugen.

Ok, vooruit één pakje dan, als de emmer er maar bij mag blijven staan.

Niet eens in staat om even op te staan en te kijken naar haar nieuwe tv.
Nou ja, volgens mij gaat ze er de aankomende tijd nog wel genoeg naar kijken.

Ik breng haar weer naar bed.
En mijzelf ook, we zijn samen ziek.

Op het bord kan je wel zien dat ze jarig is.

En aan de bloemen.
Die ze van Ome Harrie kreeg <3

Het gaat alweer iets beter, we lunchen dus met pannenkoeken, want dat doe je als je jarig bent.

Ik ga even al het ziek zijn van mij afspoelen, maar dit voorspelt niet heel veel goeds.
Ik betwijfel of ik dit ga overleven.

Is weer eens wat anders dan badschuim.
Zaagmans is duidelijk weer bezig.

Ach ja, maak er maar weer een gat bij.

Ik help Zaagmans een draadje.

En daarna wil Dochter toch een maaltijd van de McDonalds.

Nou goed, ga het maar proberen dan, de emmer staat achter je.

Ik neem het restje van gisteren wel.

Zaagmans heeft er zin in, hij voelt zich ook een beetje jarig.

Dochter heeft het ook naar haar zin.

En Zaagmans spuit nog een bus slagroom leeg.

Meneer T is ruzie aan het maken met Dochter.
Of andersom.

Kijk maar.

Heel knap T.
We zouden het bijna geloven.

Kijk eens Ome Harrie, hoe mooi je bloemen staan.

En in plaats van een fijne wijn of een andere verjaardagsborrel, drinken we een fijn kopje thee en gaan we keurig slapen.
Hopelijk voelt Dochter zich morgen weer helemaal goed.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Nou, dat was dus niet leuk! Jammer. Vandaag hoop ik een beetje overdoen. Zonder emmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochhh, dat is wel héél sneu om je op je verjaardag niet lekker te voelen! Nog van harte gefeliciteerd trouwens Céline! (En jullie uiteraard ook Wendy&Marcel)

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen