maandag 24 november 2014

23 november 2014

Goedemorgen.

Ik blader wat in Zaagmans zijn boekje.

En dit is dan een kanarie.
Die stond trouwens niet in het boekje.

Aangekleed.

En aan de klus.
Zaagmans gaat de groene muur wit maken.
Hoe mooi de kleur ook is, het is toch te donker overdag.

Ik ga beginnen met schoonmaken.

Dochter heeft haar kamer keurig bijgehouden.
Heel goed.
Is best een ding hier.
Ik maak dus alleen maar wat schoon.

Ik maak het bed op en haal er een stofzuiger door.
Niet door het bed natuurlijk, maar door de slaapkamer.

Dat ziet er dan ongeveer zo uit.

Goed bezig vandaag.

Ik maak ook meteen de badkamer schoon en haal alle overbodige spullen weg.

De eerste witte laag zit er al op.

Tijd om iets te eten.

Ik vul alvast een paar kasten.

En ga daarna op de computerkamer aan de slag.

Wat gaan we doen?

Dochter ophalen van de zorgboerderij.

Gelukt hoor, maar wat staan we nu dan weer te doen?
Foto maken bij de opslag, logisch, zeker als je een plog hebt.

We hebben nog steeds goede zin.

En weer wat mee.

We gaan snel naar huis want we beginnen trek te krijgen.

Komt goed uit, ik begin net aan de stampot.

Beetje groente erbij.

En aan tafel.
Eet smakelijk.

Eet smakelijk!

Ja heel grappig.
Vind Dochter ook.

Och mensen, kijk nou zo lekker.

Goedgekeurd door Zaagmans.
En volgens mij ook door Dochter, ik zie namelijk een kleine glimlach.

Het leed dat Billy heet.
Nooit gedacht dat ik ooit deze kast zou kopen.
Maar ik heb een hoek in huis welke uit het zicht is en zich goed leent voor de opslag van boeken.
En alleen de Billy past.

De Billy kan heel goed in elkaar geslagen worden met een schroevendraaier.

En met een hamer.

Ik rommel nog wat in de computerkamer, ook hier moeten alle muren nog gedaan worden.
Maar het nieuwe plan is; eerst opruimen en dan kamer voor kamer aanpakken en het dan ook afmaken.
Ik lijk best op te schieten toch?

Hmmm, valt mee.
Maar voor nu is het genoeg geweest.

Truste!

1 opmerking:

  1. Het zal vast een stuk lichter zijn nu de muur wit is. Wel jammer want het groen was erg mooi, maar genoeg licht is echt wel belangrijk, zeker nu de dagen iedere keer zo donker zijn en je bij a de hele dag de lamp wel aan kunt hebben. Wel een goed plan om kamer voor kamer in orde te maken. Ben nog steeds helemaal weg van je leuke deken met het hertje:-)

    BeantwoordenVerwijderen