zaterdag 22 november 2014

22 november 2014

Goedemorgen.

Wij vieren nog steeds even door hoor.
En daar kan je het beste meteen bij het ontbijt mee beginnen.

Zaagmans is de muur aan het slopen en Sweaterman is daar behoorlijk van onder de indruk.

Ik inmiddels niet meer, dus rap de deur uit.

Goedemorgen trouwens.

Ho pas op!

Dat ging net goed.

Ik pas een paar schoenen, maar helaas hebben ze mijn maat niet meer.
Ik kijk thuis wel online.

Yahoo!
De zon is vandaag ook weer aan.

Ik koop nog wat dingetjes bij HEMA.

En dan weer door naar de dierenwinkel.

Alle kippen moeten binnen blijven :(
Vreselijk al die verhalen over het ruimen van dieren, dat moet toch ook anders kunnen?

Ik zoek een nieuwe mand voor Meneer T.

En neem meteen een fles hiervan mee.
Hard nodig.
Mocht u het ook willen kopen, het ruikt een beetje naar kapsalon.
En dan niet die van de snackbar, maar van de kapperswinkel.

Hop, hop, naar huis.

En?
Snob, bevalt het?

Ook met deken?

Is niet echt opgeschoten hè?

Zucht!

Zaagmans koopt mij om met een oliebol.
En dat lukt.

Alweer in de auto.

Yup, ik heb tegen Zaagmans gezegd dat het klaar is met al die projecten.
Eerst het huis opgeruimd en alles in kasten en daarna project voor project en dan eerst het ene af en dan het andere.

We kopen dus kasten.
Om op te ruimen.
U kunt wel zien wie bij ons thuis de baas is.

Met je ballen.

Beetje doorlopen.

We hebben nog genoeg te doen.

Ziet u?

En weer koopt Zaagmans mij om. Dit keer met een pannetje gesmolten kaas.
En dat lukt.

Ik trek alvast mijn onesie aan.

Waar je ook heerlijk in kan liggen.
Of op.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een bekend verhaal dat van het eind aan de projecten. Toine had ook allerlei plannen en ik kocht kasten en bureaus bij de IKEA. Ruimt veel sneller op. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na al die maanden wil ik wel weer eens wat anders gaan doen :)
      En dan gewoon kamer voor kamer rustig mooi maken.
      Mannen :)

      Verwijderen