dinsdag 18 november 2014

17 november 2014

Goedemorgen.

Ik ben al vroeg de deur uit.

Maar gelukkig ook weer snel thuis,

Doe eerst nog maar even een koffie voor ik verder ga met de maandag.

Ik kijk ook nog even de Voorstraat.

Wat als je nou echt geen puf hebt om op te ruimen maar wel het idee wil hebben dat je toch nog iets deed?
Verschoon het bed.

Ziet u?
U voelde het ook hè.
Dat gevoel van lekker schoon en fris en het liefst nu op de schone lakens vallen.
Dat laatste deed ik trouwens niet.
Daarvoor houd ik iets te veel van een opgemaakt bed.

En hangt iets in de lucht.

Kleding vouwen.

En hier iets van gaan maken.

Best gelukt toch?
Dochter ook weer blij.

Boodschappen halen.

En onderweg gluren we naar Meneer T via de camera.
Hij is zichzelf niet als wij er niet zijn, ziet u?

Ik heb mijn wagen vol geladen...

En weer door.

Ja doe, drukken, heb wel zin in een beetje plezier.

Blijft spannend hè, Zaagmans, zo naast Sint.

Kijk Wendy, ik vond je dochter!

Thuis kijk ik toe hoe Zaagmans de koelkast inruimt.

Ik maak nog wat stapeltjes.

 
En kijk dan alweer toe.

Meneer T zit op een hert, logisch.

Truste!

1 opmerking:

  1. oh wat een leuke overtrek met dat hertje en samen met Mr T erop helemaal geweldig. Wat bijzonder dat jullie Mr T kunnen bekijken als jullie er niet zijn. Maar wat gebeurd er nu als je op die gele knop drukt?

    BeantwoordenVerwijderen