donderdag 13 november 2014

13 november 2014

Goedemorgen.

Planning en koffie.

Daarna is het tijd om de nieuwe kast in te gaan ruimen.

Meteen overal chaos.
Hoe kan dat toch?

Meneer T, ga eens van mij af!

Heerlijk weer vandaag.

Waarom kwam ik vandaag niet eerder buiten?

Wel een beetje knijpen.

Maar we hebben het naar onze zin...

Toch?

Ik vind dat ik in een heel leuk buurtje woon.
Iedereen heeft hier weer wat anders van zijn huisje gemaakt.

Eenmaal thuis heb ik post gekregen.
Joehoe!
Post.
Van Linda.
Die leest hier altijd trouw mee.
Dankjewel lieve Linda, voor je mooie en lieve kaart.
Ik bloos ervan want ik weet hoeveel moeite je het heeft gekost deze te posten.

Goed, we gaan weer verder.

Het krijtbord is trouwens ook bijna klaar.

Moet alleen de lijsten nog even erop plakken.

Tijd om te gaan.

Naar de bouwmarkt.

Met iets van kerst natuurlijk.

Maar deze is leuk!

Door naar de volgende bouwmarkt.

We willen graag alle deuren en kozijnen gaan vervangen voor echt hout.

Hop hop, en weer door naar de volgende bouwmarkt.

En nog één.
Houd het dan nooit op?
Jawel, hierna is het klaar voor vandaag.

Zaagmans wil eerst nog even zijn speeltje kopen.

Nog even een kar vol met spullen halen in de opslag.

Dochter is ook weer thuis gebracht.
We zijn weer compleet, dus kunnen we zo braaf gaan slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Dat we elkaar nog nooit zijn tegengekomen…
    Dacht wel dat ik vorige week sweaterman zag, haha het moet niet veel gekker worden.
    Wordt wel mooi allemaal! Het lijkt trouwens wel of je een sticker van Mister T op de spiegel hebt geplakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen