vrijdag 10 oktober 2014

9 oktober 2014

Goedemorgen.

Gaan we er vandaag weer keihard tegenaan?

Het mooie weer doet in ieder geval weer mee.

Dáág geit, tot vanavond.

We brengen Dochter eerst nog even naar onze oude buurt waar ze een afspraak heeft.
Kan ik even door naar mijn eigen afspraak.

Daarna ren ik nog even de kringloopwinkel in.
Helaas geen leuke schat gevonden voor in het nieuwe huis.
Deze kast vond ik wel mooi, alleen de prijs niet.

Dochter laat even zien hoe dit werkt.

Heel knap!

En we zijn weer in ons huisje.
Want zo voelt het al wel.

Ik poets nog even verder.

Daarna belt de postbode aan met een verrassing.

Wat zit er in?
Spannend!

Van wie is het?
Nou, nou?

Ahhhh zo lief!
Dankjulliewel, lieve schatten!

Helemaal tof dit!

Meneer T voelt zich vandaag niet zo tof.
Nog steeds pijn aan zijn pootje en hij denkt nu dat lopen niet meer kan.

Letten we wel een beetje op?

Goed zo.

Zaagmans is ook al hard aan het werk.
Valt het u trouwens al op dat de vorige bewoners iets met kleur hebben?
En dan vooral rood.
Men, als er iets is wat wij niet mooi vinden...

Tijd om nog meer spullen te halen.

Zaagmans voelt zich altijd een hele man in een bouwmarkt.
Een beetje zoals een vrouw in een kledingwinkel.

Ohh, het gaat echt niet hoor.

Kan wel zijn Meneer T, maar ik moet ook gaan witten.

Op elke muur zet ik eerst een hartje.
Dat brengt geluk.
Was ik in het vorige huis vergeten.

Sja, het klopt wel.
Alleen een beetje jammer dat ik dan weer zo sneu op de foto sta.

Och arme Meneer T!

We halen nog wat te eten.

En gaan dan snel weer naar huis.

En thuis staan deze mooie bloemen op ons te wachten.
Zo tof!

En snel weer door.
Al het laminaat gaat eruit.

En ondertussen ga ik weer verder met de volgende gekleurde muur.

Zaagmans, zullen we er mee gaan stoppen?

Buiten is het namelijk allang donker.
Tijd om te gaan slapen.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. In Maarssenbroek zit tegenwoordig ook een kringloopwinkel, daar hadden ze 'n week of drie geleden nog prachtige kasten (150,- zoiets). En op de Nedereindse weg in Nieuwegein zit er ook een, daar hebben ze af en toe ook mooie dingen (kasten).
    Succes met schilderen en zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip!
    Nieuwegein kom ik wel regelmatig maar die van Maarssenbroek kende ik niet.
    Ga ik zeker een keer kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je hartjes-muren wel wat hebben ;-) Oh ik heb wel een beetje met Mr T te doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf shirt heeft Zaagmans aan op de eerste foto. Oh, en je staat er juist leuk op, op die hartjeswandfoto.

    BeantwoordenVerwijderen