donderdag 9 oktober 2014

8 oktober 2014

Goedemorgen.

Hebben we onze kluskleding aan?

Alles bij ons?

Hebben we de geit verteld dat we vanavond echt weer terugkomen?

Mooi.
Dan kunnen we vertrekken.

Dit is een vertrouwd beeld.

Even langs de Action voor tape en lampjes.

Daarna wat spullen uit de opslag halen.

En iets te eten.

Kan ik fijn een lunch voor Dochter maken.

Lekker plekje zo.

Ik ga beginnen met het schoonmaken van de keuken.

Als eerste de koelkast natuurlijk.

En weer terug naar de Action, we waren de helft vergeten.

Rondje Gamma.

En daarna gaat Zaagmans naar zijn cursus en Dochter naar haar dagbesteding.
Kan ik verder met schoonmaken.

Meneer T voelt zich al aardig op zijn gemak.

Het leukste van alles, de kastjes indelen.

Waar is mijn bestek gebleven?

Ja, dat was mij wel een dutje hè.

Ik heb wel even zin in een kleine pauze.
We kijken samen Andy en Melisa.

Zaagmans is ook weer terug van zijn cursus.

We bouwen samen nog even salade.

Beetje saai, maar we moeten opschieten.

Ach, arme Meneer T.
Hij is van de trap gevallen en niet zo'n klein beetje ook.
Zijn pootje doet zeer en zijn oog lijkt wat dik.

Maar goed, we moeten ook weer verder.
Alles moet afgeplakt worden.

Oef, dit ziet er niet uit.

Wat gaat het worden?
Vraagt Meneer T zich af.

Rustig, rustig.
Gewoon eerst alle gaatjes dichtstoppen.

Vloeren eruit slopen.

En Dochter aan het werk zetten.

Alles onder controle.

 Tijd om langs de opslag te gaan.
De schone keuken kan wel wat servies gebruiken.

Zijn we er klaar voor?

Kijk, nu komt mijn handige schrift heel goed van pas.
Thuis heb ik opgezocht wat ik graag wil hebben en welk nummer die doos dan moet hebben.
Handig hè!
Geen overbodige dingen mee.

Maar goed, hoe handig ik ook lijk, mijn wederhelft is dat in dit geval niet.
Alle dozen staan achter de meubels.
Daar sta je dan met je systeem.

Tijd om te slapen mensen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat een werk, maar het word vast een heerlijk plekje. Alles weer goed met Mr.T?

    BeantwoordenVerwijderen