zaterdag 4 oktober 2014

3 oktober 2014

Goedemorgen.

Koffie...

En een stevig ontbijt.

Ah gelukkig, de kraam staat er weer.

Aan de wandel met Meneer T.

Wat een heerlijke zomerdag in de herfst.

Zo kan ik wel uren blijven lopen.

Maar helaas.
Dat gaat niet vandaag.
Sweaterman en ik gaan vandaag samen naar de tandarts.

Hop hop.

Naar het land van Marloes.

Oef, we zijn net op tijd.

Spannend!

Nee maar echt!

Ik lees nog even het laatste nieuws in de hoop dat de zenuwen wat naar de achtergrond verdwijnen.

En hier zijn we gelukkig alweer klaar!

We moeten zo ontspannen dat we naar het buitenland gaan.
Soort van vakantie.
Want dan ontspan je altijd.
Luik dan maar?

Ik ben al ontspannen hoor.

Oude gebouwen hebben ze hier ook.

Maar nog veel beter, ook een Primark.
Priemark?
Preimark?

Hoe dan ook, ik koop een kersttrui voor Zaagmans.
Niemand kan zonder deze kerst.

En wat vinden jullie van de nieuwe hippe look van Sweaterman?

Deze meneer heeft ook wel zin in een nieuwe look denk ik.

En ik geloof dat u hier niet moet gaan eten.
Geen goed teken, een lege zaak.

Dit is leuk!
Rondjes rijden door het winkelcentrum op een knuffeldier.

Swaterman moet nog wat tandartsspanning kwijt.
Dat gaat het beste middenin een winkelcentrum.

Er is ook nog kermis in de stad maar die slaan we even over.

Uh, heel gezellig hoor, maar volgens mij niet helemaal de bedoeling?

Wel nog even de supermarkt in.
Dat moet altijd als je in het buitenland bent.

Helaas, onze minivakantie is alweer voorbij.

Maar bij thuiskomt blijkt Zaagmans wel heel blij te zijn met zijn nieuwe trui.

En als dank krijg ik wat nieuwe tape op mijn rug.
Ik slaap nog steeds voor geen meter en door te zachte bedden heb ik alweer migraine.
Durf het bijna niet meer te typen.

Hoe tof is dit?
Staat in de trui van Zaagmans.

En ik heb weer een wollen broek gekocht.
Bijna dezelfde als vorig jaar.
Blij mee.

En nu rap slapen.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Wat een super gave broek heb je gekocht! en Zaagmans trui is zó leuk.....wat balen dat je niet kunt slapen en alweer migraine hebt, word je er niet gek van zo ondertussen? Is er niet iets te bedenken op de te zachte bedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word er half debiel van :)
    Nee maar echt, het verpest een hoop.
    Morgen krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Snel m'n bed neerzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat kan ik me goed voorstellen, het is ook onvoorstelbaar dat er niets voor is.
    Fijn dat jullie de sleutel inmiddels hebben, nu snel een eigen plekje maken, mét een lekker bed.

    BeantwoordenVerwijderen