maandag 27 oktober 2014

25 oktober 2014

Goedemorgen.

We gaan het vandaag weer doen hoor.

Wat precies?

Nou als eerste het bed naar boven.
Er ligt nog geen vloer en het is ook nog niet de juiste kamer, maar het is een begin.

Staan alle klusspullen klaar?
Mooi!

Dan kunnen we beginnen met witten.
Nou ja we, Zaagmans en heel aardige Huub.
Want die komt op zijn vrije zaterdag ons helpen met witten.

Ik probeer Dochter te helpen met haar kamer een beetje op orde te krijgen en het een beetje eigen te maken.
Maar zo gaat het niet echt gebeuren.

Ik geniet van mijn tuinkamer.
<3

En van het schone bed.

En de schone badkamer.

Hoe gaat het bij jullie?

Ik verwijder hier en daar een spetter.

En Huub smeert het plafond nog eens een keertje in.

Ah, daar komen al die vlekken dus vandaan.

Ik bouw nog een soepje.

Meneer T heeft vandaag ook een pootje meegeholpen.

Ja, daar word je heel moe van hè.

Ik tover met pudding.

Ziet u deze witte muur?
Die moet groen zijn voor ik vanavond ga slapen.
Moet?
Ja moet.

Ja, het is hem weer gelukt.
Van beneden naar boven al plassend.
Heel goed T.

Aan de slag dan maar.

Ik ga goed hoor.

Doe ik het goed Zaagmans?

Bijna..

Zo!
Mag ik dan nu naar bed?
Fijn!

Truste!

1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie weer boven slapen, weer een sukje verder. Vind de kleur van de muur erg mooi, dacht dat je dat hartje liet staan ;-) Balen dat Mr T weer alles liet lopen, je kunt beter een dweil aan zijn pootjes vast maken. Kan hij het gelijk opruimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen