maandag 27 oktober 2014

24 oktober 2014

Goedemorgen.

Ik heb het gevoel dat ik vannacht onder een paar volle verhuizdozen heb geslapen.
Verder gaat het wel hoor.

Kijk, dit maakt mij nou heel erg blij.
Post!

Van Anoeschka!
Zo lief.
Dankjewel.

Ik besluit een dag vrij te nemen van bouwvakken.
Soort van mini bouwvakvakantie.

Helaas valt de schoonmaak daar dan weer buiten.

Mijn eerste suikermuis van dit jaar.

En Dochter is ook weer thuis.

Ik probeer een heel belangrijk gesprek te voeren met Zaagmans.

En neem nog een muis, tenslotte kan je op één muis niet lopen.

Ik bouw een maaltijd.

Oeh!
Zaagmans mag het weekend blijven.
Cola!

En òf ik lekker heb gekookt!


Daarna gaan we nog even het stadje in.
Zo leuk om weer te kunnen zeggen.
In IJsselstein ga je naar het stadje.

Bouwmarkt.

Waar je beter geen foto's van jezelf kunt maken.
Dat licht!

Zaagmans is zo blij als een kind.
Hij mag weer even los.

En dan rap weer door.

Naar Sieb.
Hoi Sieb.
We komen je eten brengen, hoe fijn is dat?

Zaagmans verpest Sieb door zijn brokjes eerst zacht te maken.

Daarna doen we nog een rondje supermarkt.
Wat doe je Zaagmans?

Ahhh, je loopt met je ziel onder je arm.

Oef, wat een toestanden in het oh zo keurige Bilthoven.

Snel wegwezen.

Ik voer in mijn eentje nog een belangrijk gesprek over shampoo.

En ga daarna heerlijk slapen.

Truste!

1 opmerking: