zondag 12 oktober 2014

11 oktober 2014

Goedemorgen.

Onze dagen bestaan uit: slapen, verhuizen, slapen.
En dan weer opnieuw.
Spullen pakken en weer gaan.

De korte nachten beginnen ons alleen een beetje op te breken, ziet u?

Och, kunnen we ons dakpannenhuisje niet op de dijk zetten?

Ik ga het echt missen hier.

Goed, terug in de chaos.

Yup.
Van ons.

Ik ga vandaag met Sweaterman op pad.
Verf kopen, ondervloeren halen.

Maar eerst ons favo drankje natuurlijk.

Goedemorgen trouwens.

Ik voel mij net een bouwvakker.

Deze kleur groen gaat er in de woonkamer op.

Beetje jammer dat de regen vooral aanstond vandaag.

Rondje Kwantum.

Waar ik verliefd werd op dit kussentje, maar het toch liet liggen.

Ik kocht wel een naaidoos.
Voor Zaagmans.
Zo gaat dat bij ons.

En door de regen weer naar huis.

Hallo broertje!

Dáág Sweaterman.

Tijd om boodschappen te halen.

En snel weer naar huis.

Waar ik voor het eerst ga koken op mijn eigen eiland.
Ik ben gelukkig hoor.

Verder met de dozen.

En morgen maar eens op zoek naar een bak voor de besteklade.

Hebben wij iets met zeep?

Kijk, Zaagmans is al druk met de vloer bezig.
Als u toch eens kon ruiken op mijn plog.
Heerlijk, vers hout.

Best al wat uitgepakt.

Pffffff.

We zijn er wel klaar mee.
Tijd om naar de boerderij te gaan.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Vanaf de bank is het erg leuk om mee te kijken. Het is een leuk huisje,.. is het een splitlevel ?
    Groet maar weer ,.. en klus ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zien er echt moe uit.....maar ik vind wel dat jullie hard gaan. Je hebt een mooie kleur uitgekozen.....Succes en sterkte maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen