woensdag 10 september 2014

9 september 2014

Goedemorgen.


Ik begin de dag niet groen maar wit.

Zij begint de dag met kleurpotloden.

Ga ik nog even met de stofzuiger op de foto.

Vooruit, ik zet hem ook nog aan.

Tijd om op mijn fiets te springen.

Wie kom ik daar nu tegen?

Zaagmans!

We halen samen wat voor de lunch.

En eten het thuis op.

Gek handje.

Dinsdag is oefendag thuis voor Dochter.
Dat gaat nog steeds erg moeizaam.
Lijkt niet leuk, is ook niet leuk.
Maar wel een goed teken.
Zo kunnen we samen nog beter kijken naar wat er echt nodig is.

Ondertussen zoekt ze nog een paar filmpjes voor het loomen.

Zaagmans is vanavond niet thuis dus ik maak beslag voor pannenkoeken.
Beetje raar wat ik nu typ, als Zaagmans thuis was geweest had ik dit waarschijnlijk ook wel gemaakt.

Ja dat kan ik wel, pannenkoeken bakken.
Zonder lactose en zonder gluten.

Dochter is trots op mij.
Want zonder al die ingrediënten die nou net de pannenkoeken zo lekker maken is het mij toch gelukt iets te bakken wat niet naar rubber smaakt.
Hoera voor mij!

We stieken nog wat.

En komen er hier achter dat Zaagmans het loombord van de week verkeerd vast heeft gezet.

Tijd om op bed te gaan liggen.

Om tv te kijken.
Beneden is hij namelijk al ingepakt.

Meneer T kan zijn oor niet meer in de lucht houden.
Tijd om te gaan slapen dus.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jullie zoveel aan het kleuren zijn, ik ben er ook weer veel mee bezig, de ideale manier om te ontspannen en niet na te denken vind ik. Wist je dat de Action ook hele leuke kleurboeken heeft voor 99 cent?
    Je pannekoeken zien er lekker uit....binnenkort ook maar weer eens tijd voor nemen, vind het altijd zo lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen