donderdag 25 september 2014

25 september 2014

Goedemorgen.

Ik begin mijn dag met koffie en mijn verhuisschrift.

Volgens mij moet ik na mijn koffie iets aan mijn vette haar gaan doen.

Wat gaan we nog meer doen?

Strijken.

Nooit erg om te doen.

Deze moet vandaag helemaal leeg.

Dochter maakt het huis van Piet nog een keer schoon.

En er komt een meneer koffie brengen.
Hoe decadent?

We kunnen weer een paar kopjes Nespresso drinken.

Deze moet nog even leeg.

Zaagmans is alweer zijn lunch vergeten.

Ok, de allerlaatste.
Op dit adres dan.

Tijd voor lunch.

Dochter is nog even met haar verkering buiten.

En ik krijg allemaal romantische dingen gestuurd van Zaagmans.

We kregen bezoek van de vorige begeleidster van Dochter.
Gezellig!
Hoewel Dochter er niet zoveel mee lijkt te kunnen, zie ik toch dat het haar goed doet.
Dat ze niet vergeten wordt.
Ik vond het heel fijn dat ze er weer was.

Ik moet weer verder met inpakken.

Wie hoor ik daar?

Is het een vliegtuig?
Is het een straaljager?

Nee het is Zaagmans, met mijn kussen!

Je mag er wel even op gaan liggen.
En?

Mijn tip voor u, koop tassen van IKEA, heel handig als je kleding of linnengoed moet verhuizen.
Vorige keer ook gedaan.
Alles blijft netjes en zonder kreukels.

Deze is bijna leeg.

En deze moeten nog vol.

Zaagmans, kom eens heel snel uit die kast!

En dan zijn we alweer onderweg.

Wat een mooie lucht vanavond.

Waar gaan we eigenlijk naar toe?
We gaan nog een keer naar ons nieuwe huis.
Hier en daar wat opmeten.

Hier zijn we in de badkamer.
Wat een fijn licht!

En een lekker bad.

Eén van de slaapkamers.

En de kamer van Dochter.
Een stukje dan.

Is de tuin er nog Zaagmans?
Mooi!

Dan neem ik nog een heel lekker drankje en kan ik weer met een gerust hart slapen.
Ik heb er zin in.
In slapen en verhuizen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Goeie tip, die van die IKEA tassen. En succes met verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was je kussen nu helemaal goed? Ik hoop dat je er lekker op hebt kunnen slapen. Wat een mooi bad heb je straks, wat zal dat heerlijk ontspannen zijn. Handig die Ikea tassen....het schiet nu op, succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen