woensdag 3 september 2014

2 september 2014

Goedemorgen.


Deze hier heeft een zware waakdienst gehad vannacht.

Ik ook, maar ik doe toch ook niet zo suf?

Afgelopen weekend kocht ik deze geweldige sjaal in een vintage-winkel.
Ik dacht, nou nou, nu heb ik er één hoor.
Thuis lekker wassen, wil ik hem net om doen...
Is het een H&M!

Ik spring maar weer op m'n fiets.

Met sjaal.

Wachten, wachten.

En weer fietsen.

Wie kom ik daar nu tegen?
Zaagmans!
We gaan samen even snel iets eten in het dorp.

Dit!

Lekker hoor.

Nee, dit natuurlijk.

Het oude dorp ziet er een stuk gezelliger uit.

Ik breng Zaagmans weer terug naar zijn werk.

En zelf fiets ik nog een stukje door naar huis.

Waar Meneer T kapotdruk is.
Met vliegen vangen.

Bijna, bijna.

Hap!

Begin van de middag komt Dochter met haar begeleiding thuis.
Deze middag krijgt ze van ons samen begeleiding.
We beginnen met boodschappen doen.

Taart wil ze maken.

En dat lukt nog ook.

En om ons aan de planning te houden ook.
Hoera, voor ons alle drie.
Het was een goede middag.

De restjes van gisteren.

Hoe lekker vind je dat?

Kom maar op met die taart dan.

Hoe groot?

Met saus.

En ook op die van mij.

Omkleden voor yoga.
Daar zijn we wel weer aan toe na de zomerstop.

We gaan.

Dat is nog eens een liefdevol begin van een nieuw yogajaar.

Dochter moet er nog even inkomen.

Maar dat was snel over.
Kijk haar eens knuffelen.
Ik ben gelukkig hoor!

Daarna is het tijd om flink te gaan rekken en strekken.
We beginnen met de trampoline.
Voetjes van de vloer.

Stukje fietsen.
In mijn ligfiets.
Heel charmant.

Dochter komt er niet meer van bij!

Niet te stoppen deze.

Daarna is het tijd voor een lenige maan.

En de duif.
Wat een heerlijke eerste yogales was dit.
En wat fijn dat Dochter er zoveel plezier in had.

Tijd om naar huis te gaan en lekker ontspannen te gaan slapen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten