woensdag 17 september 2014

17 september 2014

Goedemorgen.

We doen nog maar een keertje blote benen nu het nog kan.

Zaagmans is weer bij de orthodontist geweest.
Het kiezen van nieuwe stiekjes valt hem nog niet mee.
Ik vind hem net een loombord.

We kijken vanaf nu tv in bad.
We kijken vanaf nu tv óp bad.
Hebben we nou zo'n klein bad?
Of zo'n grote tv?
Wat zal het zijn?

Regenboog in de slaapkamer.
Trouwens...Best jammer van het behang dat we gaan verhuizen.

Ga eens van het bed af!
Ik wil hem graag opmaken.
Als jij nou van het bed af gaat krijg je van mij...

Heel veel kleurstof!

Is ze gek op, vooral als lunch.

Mijn lunch ziet er zo uit.

En die van Zaagmans zo.
Heb je er nog een beetje zin in?

Als iedereen dan de deur uit is, kan ik mij hier weer op gaan storten.

Met koffie, anders val ik in slaap.

Ik strijk wat.

En vang zonnestralen.

Zaagmans is weer thuis!

Ik ga nog even met Meneer T buiten in de zon zitten.

Kijk hem genieten.

Kan hij als de beste!

Hapje buiten eten dan maar?

Wat heerlijk dat de zon nog aan staat.

Smakelijk!

Meneer T hangt er een beetje losjes bij.

Rennen naar Etos.

Waar ik graag deze nagellak wilde uitproberen.
Maar u kent inmiddels het verbod.
Ik ook trouwens...

Ik kocht dit hele schap leeg.
We beginnen hier verkouden te worden en ik heb een griepfobie en een kotsfobie.
Dus alles wat remt, vernietigd, afstoot of verslaat neem ik mee naar huis.

Nog even langs de dierenwinkel.
Hoi Coco!

Dochter is ook weer thuis.

We doen nog een rondje bellen naar bedrijven om adressen over te schrijven.
Maar in werkelijkheid doen we eigenlijk een rondje wachten.

Ik vouw nog wat.

En eet daarna deze hele schaal leeg!

Truste!

6 opmerkingen:

  1. de elastiekjes staan mooi bij zijn ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar jij zag er ook "errug" leuk uit die dag. Mooi jurkje☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik moet ook naar de Etos, wil de nieuwe Sally Hansen lak graag proberen......Lekker dat je nog een keer buiten kon eten.....Mr T vond het duideijk ook een heerlijk dagje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nooit eerder iets van dat merk gekocht.
      Is het een fijn merk?
      Ze hadden heel toffe kleuren.

      Verwijderen