woensdag 17 september 2014

16 september 2014

Goedemorgen.


We beginnen hier behoorlijk onze plek kwijt te raken.
Steeds minder meubels en spullen.
We zitten een soort van in de wacht en dat vinden we niet zo leuk.
Meneer T maakt het trouwens allemaal niet zoveel uit, als hij maar geaaid wordt.

Een roze shake dan maar?

Het is een saaie ochtend.
Ik moet vooral veel bellen en daar heb ik echt een hekel aan.
Zo ben je gerust drie kwartier bezig om aan één bedrijf je nieuwe adres door te geven.
Zijn daar geen monniken voor die dat van je over kunnen nemen?

Tijd voor een salade.

Dinsdagmiddag is oefenmiddag bij ons thuis.
De planning van vandaag.

Cake bakken kan ze als de beste.

Alweer gelukt en helemaal zonder hulp.
De volgende stap gaat een maaltijd bereiden worden.

Daar is Zaagmans ook heel goed in.
Ziet u?

We gaan alweer naar IKEA.

Hup hup.

Ik weet het.

Kan nu al geen IKEA meer zien.
En dat uit mijn mond?

Op zoek naar nog meer opbergbakken.

Woehoe!
Ik mag zomaar een schrift kopen van Zaagmans.
Er is namelijk nog steeds een verbod op nieuwe spullen mee naar het oude huis nemen.

Ik kijk hier wat angstig maar dat ben ik niet.
Eerder onthutst.
Ik mag het schrift, of ik daar dan al mijn plannen in wil schrijven en verder even mijn mond wil houden.
Zoiets als een kind met een kleurboek.
Lekker rustig zal Zaagmans gedacht hebben.

Pas maar op dat ik jou niet in zo'n bakje frummel!

Schaapjes tellen!
Daar heb ik wel zin in.

Op naar huis dus.

Waar we lekker gaan slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. De cake zag er super lekker uit :-) Wat leuk dat ze nu ook schriften en al dat spul bij Ikea hebben....Als jullie straks alles uitgepakt hebben, na de verhuizing heb je opruimbakken over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die bakken zijn dan weer handig om spullen in op te bergen achter de schotten.
      Zo kan je altijd zien wat je erin hebt verstopt ;)

      Verwijderen