maandag 15 september 2014

15 september 2014

Goedemorgen.

Ging niet helemaal vanzelf...mijn bed uit komen.
De hele nacht last gehad van migraine.

Na wat beweging en een tas vol koffie lijkt het dan toch te zakken.
En dat allemaal zonder pijnstilling.
Hoera!
De magnesium lijkt toch echt zijn werk te gaan doen.
Minder aanvallen, korter en ook minder pijnlijk.

Meneer T baalt ervan.
Op deze manier mist hij gemiddeld tien bed dagen per maand.
Dat is niet niks.
Moet u niet onderschatten.
Arme Meneer T!

Dit ziet er ook niet uit.

Beter zo.

Zaagmans komt lunchen met mijn pizza van gisteren.

En ik eet braaf een oude pannenkoek.

De rest van de middag probeer ik mij een beetje rustig te houden en begin ik aan de verkoop van spullen uit ons huis.
Lukt best aardig moet ik zeggen.
De hele dag door heb ik mensen aan de deur die spullen komen halen.

Nog even de gordijnen verzenden.

En beneden kom ik erachter dat er een halve zeilboot in de woonkamer ligt.

Zeilen horen buiten.

En Piet ook.

Wij eten soep uit zak.

De soep van gisteren dus.

Zaagmans heeft een staart nodig.

Zoiets dus.

Hmpf, dit kan echt niet!

De rest van de avond probeer ik er achter te komen welke instanties ik moet bellen om ons adres te wijzigen.
Oh, u moest eens weten wat voor een bloedhekel ik aan bellen heb.
Sterker nog, ik heb mijn bel-icoontje niet eens vooraan op mijn telefoon staan.

Zaagmans gaat naar yoga.
Goed doorademen schat, naar beneden.
En zonder geluid graag.

Ik dacht, kom, ik ga nieuwe buren eens kijken.
Dan niet.
Maak ik dit plog wel.

Truste!

3 opmerkingen: