maandag 18 augustus 2014

17 augustus 2014

Goedemorgen.

Dat is lang geleden, een trui aan.

Ik ga vandaag stamppot maken
Recept kunt u hier vinden.

Lekker bezig.

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik zelfs weer een jas aan.

We gaan namelijk Dochter ophalen van de zorgboerderij.

Hoi kind.
Hoi Poes.
Zullen we naar huis gaan?

Gaan we lekker de stamppot eten.

En na het eten gaan we alweer door de regen.

Lijkt wel herfst.

Waar gaan we eigenlijk naartoe?

En waarom heeft iedereen hier een winkelwagentje voor zijn deur?
Nou?

Nah!
Ome Harrie!
Dat is lang geleden.
Fijn hè, sinds ik plog, doet echt iedereen op deze manier de deur open.

Ome Harrie heeft altijd heel veel lekkers op tafel staan.
Alles onder de 800 calorieën per hap komt bij Ome Harrie niet op tafel.

Altijd lekkere koffie.

En kijk dan.
OMG!

Ik lik mijn vingers erbij af.

De WIFI code moet op de telefoon gezet worden.

En we prikken wat door oren heen.
Door ja.

Goed, genoeg sociaal geweest.
Door naar socialmedia.

Denk je alles gehad te hebben, krijg je een zilver ijsje van Ome Harrie
Zilver!

Met champagnevulling.
Ik ga hier nooit meer weg!

Zaagmans ook niet.

Maar we moeten toch weg van Ome Harrie.
In de schuur heeft hij nog een paar dozen voor ons staan.

Een paar zei ik?
Een heleboel!

Kijk nou!
Alle drie al zwaaiend op een rij.
Zo zie ik het graag.
Tot snel lieve lui en bedankt voor de lekkere en gezellige avond!

Truste!

3 opmerkingen: