dinsdag 1 juli 2014

30 juni 2014

Goedemorgen.

Vandaag staat er een dagje Ausfahrt op het programma samen met mijn zusje.

Eerst deze hier wakker zien te krijgen.

En we zijn vertrokken.

Hoi Ausfahrt.

Beetje kringlopen.

Ik liet hem staan, maar heb er achteraf wel spijt van.

Op naar het winkelcentrum.

Waar ze heel veel parfum hebben.

Hé!
Wat doe jij daar?

Zet maar weer snel terug.

We lijken voor geen meter op elkaar en toch trekken we dezelfde ogen op een foto.
Knap hè.

Ja, pak jij maar de spulletjes uit de onderste vakken.

Dan pak ik wel de producten uit de hoge vakken voor je.

Ik ben goed op dreef, al zeg ik het zelf.

Maar hoe krijgen we dit naar de auto?

Niet te doen!

Zusje zoekt wat jurkjes uit.

Yes!
Geslaagd.

Tijd voor een kopje koffie met een slechte foto.

Uit hoeveel kaarten kan je kiezen?
Krijg ik keuzestress van.

Hé!
Je zit toch niet te roken hè?

Ja, lach maar.

Ahh, koffie.

Ho ho.
Wat is daar aan de hand?


Néé!
Niet doen Meneer, straks valt alles eruit.

Daar heb je het gesodemieter al.

Kan iemand deze meneer even een handje helpen?

Ja, snel stop hem weer dicht.

Maar hij geeft het op, geen houden meer aan.
Jammer hoor.

Hapje eten dan maar?

Kan zusje daarna weer lekker winkelen met nieuwe energie.

Nou ja, nieuwe energie.

Kijk nou eens wat ik gevonden heb?
Het zelfde bakje waar we met zijn allen om hebben gevochten tijdens het Sinterklaasfeest.
Snel meenemen, misschien stop ik hem dit jaar wel weer in de zak.

Dit neem ik voor Zaagmans mee.

Kom, we gaan weer verder.

Kijk haar nou stoer doen.

Oh hoh!

Stinkt!

Vol genoeg?

Mooi, tijd om naar huis te gaan.

Dáág Ausfahrt, tot snel.

Hoi zon, schijn nog maar even door.

Tot snel!
Was gezellig.

Hoi Meneer T.

Spulletjes uitpakken.

Valt best mee toch?

Wat doe je?

We hebben vannacht een logé op de kamer.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten