donderdag 24 juli 2014

23 juli 2014

Goedemorgen.

Check mijn shirt.
Speciaal voor Zaagmans!

Lekker weertje meneertje!

Wat eet jij?

We gaan weer eens op pad.

En vandaag weet ik de weg.

Kom nou maar!

Kijk eens hoe mooi het hier is.

Nee maar echt.
We gaan vandaag in een vulkaan.
Hoe spannend is dat?

En hier kunt u dat bekijken vanuit mijn andere camera.

Mooi hè.

We zijn er bijna hoor.

Maar de weg er naar toe is ook best mooi.

En dit is hem dan.
Valt een beetje tegen hè.
Dit is de enige vulkaan die volgelopen is met regenwater.
Phoe hé, ik heb goed opgelet hè...Zaagmans heeft er uren over verteld.

Waar zijn we nu naar onderweg?

De vulkaan op.

Mooi hoor.

Zijn we niet schattig?

Nog een paar foto's maken.

Heel stoer hoor Zaagmans.

Oh, deze staat er dus nog niet zo lang.

Stoer man.

En door de fish-eye ziet alles er nog veel leuker uit.





Nou genoeg geweest.

Vooruit ééntje nog.
Heel knap Zaagmans.

Warm hier!

Kom, tijd om weer verder te gaan.

Hier is het ook best mooi.

We zijn weer onderweg.

En hier staan we om vier uur ook een minuut stil.
Want ondanks alle vakantievreugde zijn onze gedachten ook in Nederland.

Terug bij het huisje.

Waar ik nog een rondje ga lopen met Meneer T.

Wat logeren we in een mooie straat hè.
Ik zou willen dat deze vakantie nog een paar weken duurt.

Kom, gaan we nog wat te eten halen.

En in deze supermarkt heb ik gewoon mijn eigen tijdschrift!

Wapper, wapper.

Lekker hoor.

We kijken live mee naar de tocht en naar het journaal.
Wat een heftige verhalen en beelden.
Moet mijn best doen om niet heel hard mee te gaan huilen.

Nog maar een rondje wandelen dan.

Langs de geiser, pas je wel op?
Zal je net zien dat hij het opeens wel gaat doen.

Kom Meneer T, lopen we nog een rondje.

Wat is het hier mooi en wat zijn de avonden lekker warm en lang.
Kon het maar altijd zo fijn zijn.

Truste!

1 opmerking:

  1. wat heb je een mooie foto's gemaakt, het is echt schitterend waar jullie zijn.
    Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben en zo genieten.

    BeantwoordenVerwijderen