zondag 13 juli 2014

13 juli 2014

Goedemorgen.

We gaan vandaag varen in een kano.
Is weer eens wat anders dan ons eigen zeilbootje.
Uhh, Zaagmans leest mee.
Zeilboot!

Zullen we dan maar meteen gaan?

Ze hebben regen en onweer voorspeld, maar wij durven het wel aan.
Toch?
Eerst Sweaterman ophalen.

Hoi!

Dáág Oldtimer, tot straks.

Niet.

Wat doen jullie?

Oh, spinazie uit Zaagmans zijn beugel pulken.
Logisch.

Daar zijn de bootjes al.

Sweaterman durft niet zo goed.
Dochter des te meer.
Ze komt niet meer bij!

Nou succes jongens!

Doe ik het een beetje goed?

 Zeg!
Dat mag toch niet.

Meneer T moet echt eens wat aan zijn onderkin doen.

Ik zit nog niet helemaal op mijn gemak, in tegenstelling tot Meneer T.

Hoi!
Ja, we zitten in het riet.
Dat doen we nog wel een paar keer vaker vandaag.

Ik red ons er wel weer uit.

Kijk mij toch eens gaan!

Wat is het mooi hier.

Ik wil nog wel even blijven.

En zij ook.

Chipje dan maar?

Ja, hoe kom je er nu weer in hé?

Bijna.

 Heel goed.

Ik kan niet zo goed op mijn bips zitten, dus besluit dat dit ook best staand kan.

Dat kan dus niet.

Meneer T voelt zich helemaal thuis.
Doen we het een beetje goed?

Zaagmans doet het heel goed.
Kijk hem eens gaan dan.

Doe dat maar even niet.
Ga maar zitten.

Fijn!

Ja, zo kan ook.

Talent hier hoor.

Sweaterman showt zijn sportieve lichaam.
Hij schijnt vaak hard te lopen in het bos.
Hij krijgt zelfs mail van Evy.

Kapmes aan zijn bips!
Nu vind ik hem nog enger dan ooit.

We doen nog een rondje.

Truste, Meneer T.

Pas op voor je hoofd.

Hè hè!
Voeten weer veilig op vaste grond.

Was het leuk?

Ik ben kapót!
Stuk.
Af.
Moe.
Niks meer waard.
Dat dus, zo ongeveer.


Dag bootjes!

Mooi geen regen gehad.

Truste.

Maar waar gaan we nu naartoe?

Pizza!

Wij wachten braaf in de auto.

Snel naar ons plekje.

Wat kijk je sip?

En jij ook al?

Blijkt er geen goede pizza voor mij te zijn.
Er is wel een heel vieze.
Met mossels en andere niet thuis te brengen dingen.
Ik eet deze wel op.
Wel zo veilig.

Smakelijk!

Maar op de terugweg ruilt Sweaterman mijn pizza om.

Ohhoh!
Pizza!

En gelukkig, vlak voor de we thuis zijn is er dan eindelijk regen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten