zondag 13 juli 2014

12 juli 2014

Goedemorgen.

Ik ga vandaag weer op pad met Sweaterman.

Nah, daar is hij al.
Goedemorgen!

Goedemorgen.
Wat zit je haar bijzonder.

Eerst nog wat brokjes halen voor Meneer T.

En dan altijd nog even kletsen met Coco.

Ik blijf op een veilige afstand.
Sweaterman wil altijd voorop lopen.
Niks mis mee, zou u zo zeggen.
Nou heus wel hoor!
Sweaterman heeft nogal de gewoonte om overal en nergens van zich af te winden.
Hier was het weer eens zover.

Eigenlijk hebben we alweer geen doel.
We rijden wat boerenweggetjes op en af.

Wat is dit nu weer?

Ziet er ook niet gezellig uit.
Arme kabouter.

En opeens rijden we zomaar langs een kringloopwinkel.

Waar ik deze glaasjes voor Patty meeneem.

Hoe leuk!

Hallo Meneer.

En alweer een kringloop!
Wel een heel dure.
Ze weten hier nog meer voor een product te vragen dan dat het ooit in de winkel heeft gekost.

Eenmaal thuis krijg ik dit van Zaagmans.
Gezellig zo die tak in het midden.

Huh?!
Gaan we weer weg?
Waarheen dan?

Zij heeft in ieder geval geen zin om mee te gaan.

We gaan naar mijn zus.
Nog wat snode plannen en verhalen bedenken voor de bruiloft van broer G en schoonzus D.

Hoi Merlijn.

Hoi Joep!
U zou misschien kunnen denken dat ik een mislukte foto van Joep heb geplaatst.
Maar dat is niet zo.
Dit is helemaal Joep.
Snel, lomp, snurkend en zit geen twee tellen stil.
Ik vind hem zo goed gelukt, ik denk dat mijn zus deze wel in een lijstje wil.

Snel alle snode verhalen en plannen vastleggen.

En dan weer rap naar huis.
Voetbal kijken.

En gelukkig is het WK dan toch nog goed afgesloten.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten