vrijdag 27 juni 2014

26 juni 2014

Goedemorgen.

Ik vind dat ik er erg stoer uitzie in mijn onesie.
En als ik iets niet ben, dan is het stoer.

Aardbei-, banaan-, yoghurt- en speltshake.

Zoals ik al zei, ik ben niet stoer, dus trek ik maar een jurk aan.
Past beter bij mijn bui van vandaag.

Meneer T heeft eigenlijk bijna altijd het zelfde aan.
Zijn ik-ben-lui-pak.

Salade in de zon.

En daarna even een moment met Dochter aan de tafel.

Armbandjes maken.

Hmmm, dat wik ik ook leren.
Dochter wil het mij best leren...

Maar dan moet ik eerst drinken voor haar inschenken.
Goede deal, daar doe ik het voor.

Kijk mij eens gaan!

Doe ik het goed?
Hé!
Kijk mij eens aan.

Fijn!

Ik heb talent hoor.

Als Dochter eenmaal is opgehaald geniet ik nog even van de zon.

Daarna is het tijd om te gaan,

Onderweg naar Utrecht.

Lekker file rijden.

We komen eraan hoor, Utrecht.

Ik moet eerst nog even naar het toilet.
Kijk Zaagmans braaf wachten.

Wat een gezelligheid.

Ondertussen stalkt Zaagmans Meneer T nog even.

De uitverkoop is duidelijk begonnen.
Wat een bende.
Ik hou niet van bende.
Dus ga snel weer naar buiten.

Goed handje!

We hebben een missie vandaag.
We worden oom en tante van een tweeling dus daar moet op gedronken worden gekocht worden.

Ik lijk niet oprecht blij te wezen met mijn ijsje.
Is niet waar hoor.

Eet smakelijk mensen.

Nah!
De HEMA verkoopt ook onesies voor baby's.
Ik vind hem leuk, maar weet niet zeker of ze ook één van de baby's Stretch willen noemen.
Ik laat hem dus nog maar even hangen.

Ik koop wat kleding voor Dochter.
Alleen niet meer op de kinderafdeling.

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.

En Dochter was erg blij met haar nieuwe kleding.
En dat is best zeldzaam, want volgens haar heb ik een heel slechte smaak.
Vanaf vandaag dus niet meer.

Truste!

5 opmerkingen:

  1. Leuke kleren kocht je voor je dochter, ze staat zo mooi op de foto's en ik vind je 'onsie' super leuk bij je staan. Oom en tante van een tweeling worden is wel super leuk zeg, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Dankjewel ;)
      Ja leuk hé een tweeling!
      Daar ga je hier nog een hoop foto's van tegen komen.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke nagellak heb jij hier op? MOOI! <3

    (ik was vergeten 'melding sturen' aan te zetten, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P2 en dan de 620 artful.
      Die zit al een paar jaar in de colectie.
      Ik ben alweer aan mijn tweede flesje toe ;)

      Verwijderen