maandag 23 juni 2014

22 juni 2014

Goedemorgen.

Toch maar weer eens mijn maxirok proberen.

Tijd voor een ontbijt.

En een telefoon check.

Ik vind dat Meneer T maar wat minder vlees moet eten.
Knaag maar eens op wat groens.
Er ligt genoeg.
Bakjes hadden ze vroeger ook niet.

Tijd om in bad te gaan.

Moet dat nou?

Ja, dat moet.

Wollige Meneer T.

Ondertussen proberen we een vakantie te boeken.
Zijn we volgens mij een beetje laat mee dit jaar.
Zijn we trouwens altijd heel laat mee.

Spinazie beviel niet zo goed.

Tijd voor een viool.

Ik probeer bruine benen te kweken , maar ik denk dat een flesje zelfbruiner toch echt sneller gaat.

Hé, Sweaterman!

Kom, we gaan.

Naar Amsterdam.

U raadt het vast al, pizza eten.

Nee, even geen foto mama, serieus moment, de juiste pizza kiezen.

Tijd om naar ons plekje te gaan.

Wat is het hier weer mooi!

De zomer is ook hier aan, hoor.

Welke pizza heb ik deze keer?

Paddenstoelen!

Joehoe!
Smakelijk.

Ik ben bang voor mieren aan mijn bips.

Genieten.

We zitten weer verstopt achter onze zonnebrillen.
En dat is maar beter ook.

Kijk.

Ik doe nog wel mijn best, maar Zaagmans...

Zo blij met de lange rokken trend.
Kan gewoon als een boerin blijven staan.

En het waait ook zo leuk.

Hier doen we wat yoga voor gevorderden.
Zowel de beweging als de locatie.
1 We mochten niet op de brug komen.
2 We hadden net pizza gegeten.

Ik heb het gevoel op vakantie te zijn.
Heerlijk!

Kijk Sweaterman, dan pak je zo je been...

En dan buig je naar voren.
Buig je naar vóren!

Nee, niet op de grond.

 Doe mij maar gewoon na.

Heel goed.
Heel soepel.

Jullie ook hoor, heel soepel zo op de grond.

Oh, mag de zomer nog heel lang aan blijven staan?

Worden we zo blij van namelijk.

Klop jij het kleedje even uit?
Gaan we weer naar huis.

Dáág mooi Amstelhotel zo in de zon.

Tot snel Amsterdam.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten