zaterdag 10 mei 2014

9 mei 2014

Goedemorgen!

Mijn dag begon met koffie en een zonnegroet.

Helaas zie je daar buiten niks van terug, van die zonnegroet.
Maar in mijn hoofd wel hoor.
Alle energie stroomt weer lekker door.

Ik ga deze nieuwe badborstel proberen, voor op mijn rug.
Niet te doen dat ding, denk dat hij meer geschikt is voor het toilet.

 Ik voel mij wel weer fris en fruitig.

Nog wat extra fruit dan maar.

Op de foto met mijn stofzuiger.
Waar gaat het heen mensen!

Naar een schoon huis dan maar?

Alles klaar, mijn weekend kan beginnen.

Perfecte lunch!

Gezelligheid op de ramen.

Nog even wat laatste dingen wegwerken.

En ongeveer drie kwartier in de wacht bij het Zorgkantoor.

Snel naar beneden...

Voor Dochter begint het weekend ook.
Nou ja, straks dan, als ze weer een beetje bijgekomen is.

Maar dat duurt niet lang, want ze gaat dit weekend naar de zorgboerderij.

Ze heeft er zin in en dat brengt haar wel zo prettig weg.

Eerst nog even bij de nieuwe eendjes kijken.

Kijk nou!
Ze worden groot gebracht door deze kip.
Ze laat er echt niemand bij.
Zo lief.

En dit is Nala, vorig jaar nog een heel klein hertje.

En achter Nala zit een kangoeroe, blijft een gekke combi.

Kijk nou, zo lief!

Ik wacht even in de auto, Zaagmans gaat kaas halen bij de boer.

Daarna halen we nog even snel wat boodschappen.

En brengt Zaagmans het karretje weer netjes terug.

Kaarsjes aan...

En gezellig kijken en luisteren naar hagel, regen, regenboog en onweer.

Genoeg gezien en gehoord, wij gaan naar boven met popcorn.

En gaan daarna lekker in bed tv kijken.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten