woensdag 28 mei 2014

28 mei 2014

Goedemorgen.

Wakker worden!
Vandaag nog een keer afscheid nemen.

Van PB-er.
Voelt vreselijk ongemakkelijk, we willen helemaal niet dat ze weggaat.

Dochter krijgt een paar mooie armbanden van PB-er.
En we hopen dat als alles straks weer rustiger is, ze samen de draad weer op kunnen pakken.

Als het afscheid is genomen en ze zijn vertrokken, huil ik nog even.
Dat doe ik altijd bij afscheid.
Ik ben dan heel goed in huilen.
De beste.
Maar dan wel alleen.

En weer door.

Boodschappen doen, want we krijgen vanavond twee loge's.
Pim en Aaron.

We waren niet de enigen die boodschappen deden.

En dat is maar goed ook, in je eentje in een supermarkt is ook wat ongemakkelijk.

In de garage waren we ook niet alleen.

Ik at een ei.

En schreef mijn ik-moet-nog-duizend-dingen-doen-boekje vol.

En door naar de fysio om mijn nek weer eens te laten breken.

Kijk, ik heb de tafel nog in mijn voorhoofd staan.
(op de één of andere manier trekt dit programma onze gezichten glad, terwijl het op de originele foto niet zo is)

Eerst nog wat thee.

En knuffelen met mijn sticker.

Wij eten deze...

Die ik vaak verstop onder heel veel van dit.

Dochter heeft geen zin om aan tafel te komen.

Nou ja, laten we dan maar snel onze loge's op gaan halen.
En een schik dat ze heeft!

Eerst nog in de file aansluiten.

Aaron!
Wat zie je er anders uit!

Oh, nee hier ben je, pubers, ze groeien zo hard.
Voor je het weet is het haar over hun gezicht gegroeid.

Bij Pim ook al!
We moeten toch eens vaker afspreken.

Na wat ge-knip zien ze er dan zo uit.

Tijd om te gaan!

En als de sodemieter naar boven!
En heeul rap!
En blijf weg!

Geintje natuurlijk.
Ik breng ze zoals altijd Yoki, chipjes en snoep.

Maar eerst laat ik Meneer T de tas van Pim checken.

Zit er drugs in?

Nee.
Goedgekeurd.
Ze mogen blijven.

Hier en daar worden er wat mensen doodgeschoten.

En schenk ik braaf hun eigen gekleurde rietjesglazen vol.
Want zo doen we dat altijd.
Na al die kleurstoffen lukt het ze vast wel om nog een paar uurtjes op te blijven.

Ik zoek alvast mijn bed op.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten