vrijdag 23 mei 2014

22 mei 2014

Goedemorgen.

De zon is al aan en mijn bed is zelfs al opgemaakt.
Ik ben vlot vandaag.

Blij met mijn nieuwe trui.

Eerst maar wat ontbijten.

En dan snel weer hier aan het werk.

We blijven lachen want het einde is bijna in zicht.

Laat ik eens gezond doen.
Oh, wacht, dat deed ik al vandaag.

Hmmm, het einde was iets minder snel in zicht.

Lunch, achter mijn pc dan maar.

Als ik klaar ben begin ik alvast aan het avondeten.
U wilt vast wel weten wat er in die pan zit hè?
Geduld, dat ziet u vanavond wel.

Tijd om wat frisse lucht in te ademen.

Maar erg veel geduld om te zitten heb ik niet.
Dan maar op de foto met mijn strijkbout.
Men, ik ben huisvrouw van het jaar!
Wie staat er in deze tijd nog met zijn strijkbout op de foto.
Ja, dan ben je wel een echte hoor.

Oh, kijk het eens lekker weer zijn.

Even de benen laten kleuren dan.

Lang mocht het niet duren...

Dan maar even binnen op de bank, ik kijk tien minuten de documentaire van de moeder van Ruben en Julian, maar dan zet ik hem weer uit.
Kan slecht tegen dit onmenselijk zware leed.
Hoe oneerlijk is dat eigenlijk...wij kunnen gewoon stoppen met kijken.
Goed, te veel strijd met mijzelf.

Nou,
Dit zat er dus in de pan.
Eet smakelijk!

Kssst!
Ga eens weg jij!

Kom, gaan we even de stad in.
Heb even wat lucht nodig.

Whoeps!
Dit is dus heel slecht.
We zijn vergeten te gaan stemmen.
Oh, dit vind ik echt zonde.

Ok, we hebben er 55 minuten over gedaan om van Houten naar Utrecht te komen.

Pffff, duurt lang.

En nog langer.

Maar daar zijn we dan eindelijk....We hebben nog een klein uurtje over.

Zeg Zaagmans, wat ga jij doen?

Ohhhh, een ijsje halen?

Geef die maar hier!

Mooie boom.

Oh!
Ik vind ze zo leuk.
Meneer T past denk ik 50 keer in Takkie

Er is iets heel spannends aan de hand in de HEMA.

Alleen geen idee wat.
Voor en achter waren helemaal afgesloten door politie.
Maar wij waren in de HEMA zelf en hebben er niks van gemerkt.

Hallo Dom.
Wij zijn alweer onderweg naar huis.

Ohhhh, hier heb ik wel zin in.
Lekker slapen.

Als we de garage nog uitkomen...

En de stad.

Nou, dit is een mooie afsluiter.
Niks aan bewerkt.

Truste!

2 opmerkingen: