zaterdag 3 mei 2014

2 mei 2014

Goedemorgen!

Lekker hysterisch hè, mijn outfit.

Ik drink wat yoghurt, spelt en sinaasappel.

Dochter brengt mij even op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit Houten.

En dan ga ik toch maar strijken.
Beetje nadenken en zo.
Eigenlijk ben ik nog steeds van slag door alles wat er gisteren gebeurde met Dochter.
Gelukkig kan ik er vandaag goed met Dochter over praten en maken we weer nieuwe plannen voor het weekend.

De restjes van gisteren.

Beetje poetsen...

En nog wat.

Daarna kijk ik Buch in de bajes met tranen in mijn ogen.
Wat maken mensen soms toch gruwelijke dingen mee.

Zaagmans is weer thuis!

Zaagmans gaat heel lief boodschappen voor ons halen.
Ik ben echt helemaal uitgeblust!

Van mijn paardenblouse naar mijn poezentrui.

Vulling voor de koelkast.

En hij ruimt het zelfs nog op!

Nou, genoeg lui geweest, maaltijd bouwen.

Hamburger, courgette uit de Spirelli en champignons.
Simpel, maar wel lekker.

Creatief met het toetje.



<3

Meneer T ligt er al klaar voor, wij gaan vanavond eens helemaal niks doen, behalve tv kijken op onze nieuwe bank en wijntjes drinken.

Proost!
Op een goed weekend.

Ik kijk Andy en Melisa.

En blijf dan natuurlijk ook nog even zitten voor Yolanthe.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten