maandag 7 april 2014

6 april 2014

 Uitslapen en koffie!

Zaagmans is al aan het werk in zijn pyjama.

Dan maak ik wel iets gezonds voor hem.

Ik ben er klaar voor!
Wat gaan we doen vandaag?

Eerst maar wat eten...

Sushi!

Wie is toch die man die op zondag de sushi snijdt?

Dat is werkende man.

Hij is vandaag zelfs naaiende man.

Kwak, kwak.

Onderweg naar Oma-tje.

Eerst nog een hot-blondie voor Zaagmans.
Alsof ik niet hot en blondie genoeg ben!

Past het?

Bij Oma-tje.
Oma-tje gaat niet graag op de foto.

We slurpen wat thee.

En zijn weer onderweg.

Bonen...

En een alweer werkende man.

Dan kook ik wel.

Aan tafel!

Dochter is er ook weer.
gelukkig, alles weer normaal.

Alweer onderweg?

Haaai!

Begint een beetje irritant te worden.

Waar komen al die sterren opeens vandaan?

Gewoon uit een kastje.
Maar het staat ons leuk.

Hoi!

Ja, ja...

Nou we gaan weer hoor.
Dááág.

Werk jij nog maar even door, ik ga alvast naar bed.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Hoe maak je die foto's van boven, staat Zaagmans dan op een kruk? ;-) Of zet je de zelfontspanner aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaagmans heeft heel lange arme en ik ben niet zo groot ;)

    BeantwoordenVerwijderen