zondag 27 april 2014

27 april 2014

Gekneusde hersenen en een overdosis aan tabletten, maar hé, we gaan vandaag de nieuwe bank in elkaar zetten!


Van Zaagmans hoeft dat niet persé, hij had zijn ideale werkplek gevonden.
Maar van mij moest het wel persé en wel nu persé want ik had gekneusde hersenen en een overdosis aan tabletten.
Ik heb die nieuwe bank gewoon nodig.
Kan ik er de rest van de middag opgebaard op liggen.

Gék op IKEA!

Nou zo ziet hij er dus uit.

Of zo.

Maar voor vandaag zo, nu nog even doorsparen voor het tweede gedeelte van de bank.
We willen er nog een hoek aan hebben, zodat we er samen opgebaard op kunnen liggen.

Ik had vandaag een beetje last van geknepen ogen, dus krijgt u vandaag het aanzicht van mijn blonde manen.

Ook geknepen ogen.
We zijn zó twee handen op één buik.

Nog een restje van gisteren.

Ik zit al klaar voor het eten...
Wat gaat het worden?
Kaas met Broccoli, ei en kaas.

En aardbeien!

Ik heb er zin in.

Dochter slurpt haar Danoontje.

En wij gaan even de deur uit voor een kopje koffie.

Gezellig he!

Waar is iedereen?

Zullen wij dan ook maar naar huis gaan?

Goed idee, kan ik nog even op de nieuwe bank ploffen.

Ik kleur er best goed bij, al zeg ik het zelf.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten