zondag 27 april 2014

26 april 2014

Goedemorgen!

Geen koffie op deze Koningsdag maar een pijnstiller.
Nog steeds migraine.

Ik kijk naar Koningsdag vanuit mijn bed.
En vraag mij af waarom deze mevrouw toch zo'n straks collier om heeft.
Lijkt wel een halsband zo.

Zaagmans kijkt ook mee.
(Op deze foto lijken mijn lippen wel afgestorven, terwijl ik op de foto op de pc er niks van zie.)

Leuk!
De prinsesjes zijn er ook bij.

Zaagmans is helemaal klaar voor Koningsdag.

Ik vind het er een beetje vreemd uit zien.
Ben inmiddels wel mijn bed uit...

 Migraine of niet, toch iets oranjes aan.
Even een klein blokje om, het is tenslotte maar één keer eerste Koningsdag.

Kijk onze vlag eens zijn best doen!

Pfff, waarom wilde ik ook alweer een blokje om?
Wat was er ook alweer mis met Koningsdag in je bed vieren?

Ahhhhh, deze had ook een zware Koningsdag!

 Koningsdag in een bootje, ook leuk.

Waar is iedereen?

Ahh, hier.

En hier.

Ook babyeendjes houden van Koningsdag.

Eenmaal thuis kijk in naar Yolante.
Ook een soort van plog.
Of vlog.

Zaagmans was het zat.
Dat geëmmer met banken.
Hij heeft gewoon een nieuwe gehaald.

En?
Zit ie lekker?

Als een malle!

Toch Meneer T?

Ook liggend gaat hij goed.

Ja, helemaal tevreden.

Tijd voor alwéér asperges.
Ik eet ze zo vaak mogelijk nu het kan.

Daarna slurpen we bier en thee.

En is het tijd om te gaan slapen.
Volgende Koningsdag graag zonder migraine en gewoon weer in de hoofdstad graag.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten