woensdag 23 april 2014

23 april 2014

Goedemorgen.

Ik ben alvast aan de smoothies begonnen...

Kijk maar.

Goedemorgen kind, nog steeds van je vakantie aan het genieten?

Ik mag vandaag bij Zaagmans achterop naar de fysio.
Gezellig!

Wachten, wachten, wachten.


Daarna eten we taart in de zon.
De zon doet het goed vandaag.
Ja hè Zaagmans!

Lunch.

Zaagmans heeft de koelkast schoongemaakt en opgeruimd.
Fijn!

Ik ben vandaag ook weer van de opruim.
De kleding die opgehaald mag worden.

Snel door naar het gemeentehuis.
Nieuw paspoort laten maken.

Niet het meest leuke gemeentehuis vind ik.

We gaan aspergers asperges eten vandaag.
De eerste voor ons van dit seizoen.
Mag je mij voor wakker maken!

 Maar eerst nog even lekker in de zon zitten.

Ja, fijn hè Zaagmans!

Zaagmans zet de zelfgekweekte tomatenplantjes in een grote bak.

En ééntje houdt hij er apart.
Dat ben jij, zegt hij.
Ook zo graag alleen.
Hmpf.

Ik ga wel asperges maken.

Bijna...

Aan tafel!
Zoek de asperges.

Oh, het is nog een paar stapeltjes meer geworden...
Ik heb al aardig wat mailtjes binnengekregen.
Leuk!
Dus nu maak ik mij weer druk over of er wel genoeg leuks tussen zit voor iedereen.
Ik kan mijzelf zo goed bezighouden ;)

Komt toch geen onweer aan?

Nog even de plantjes wat water...

En dan nog even tevreden naar het eerste opgeruimde deel van mijn kast kijken.
Rustgevend hè.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten