dinsdag 15 april 2014

15 april 2014

Goedemorgen.

Koffie met een plog.

Ik heb mijn leren broek en mijn warme vest maar weer aangetrokken.
Echter, mijn blote enkels die blijven gewoon.
Tot minstens ergens in oktober.

Dankjewel weer voor het schone servies.

Ontbijt.

En ik poets en ik klop de bank helemaal netjes op.
Vanmiddag gaat hij met andere mensen mee.
We hebben hem verkocht.
Dat ik alles voor niks heb gedaan en dat de mensen nooit zullen komen, wist ik hier nog niet.

Fijn kopje thee.

En zo ongeveer rond lunchtijd knaag ik op wat spinazie en zalm.

Terwijl ik daar op knaag, kijk ik slaapkamers.
Geweldig leuk!
Nee maar echt, leuk om te zien hoe de stellen over elkaar praten.

Over slaapkamers gesproken.
Kan die mond nog verder open?

Leuk dat je vandaag ook eens je ogen open hebt.

Had je het over mij?

Mag ik alweer slapen?

 Of gaan we toch nog iets leuks doen?

Yup, we gaan koken.

En Meneer T kijkt mee.

Doe ik het een beetje goed zo, Meneer T?

Dochter komt uit school met haar geweldige nieuwe trui.

We hebben groot overleg.

Spreken nog even de laatste lopende zaken door.

En dan is het alweer tijd om te gaan eten.
Gele curry met kip, kokos, rozijnen, ananas, rijst en wortelen.
Dat is een hele mond vol zeg.

Dochter brengt Meneer T op geheel gepaste wijze naar zijn etensbak.

En ik maak mij weer klaar voor een avondje yoga.

Alleen mijn enkels vriezen eraf!

Onderweg.

Beetje rennen want we zijn aan de late kant.

Een verrassingsei!
Altijd leuk hoe Wendy keer op keer weer wat anders verzint.
Mocht u nog op zoek zijn naar kinderyoga of met uw kind samen yoga willen doen?
Hier klikken echt heel erg leuk!

Welke Asana is dit?

De zwaan.
Lenig kind.

Dan doe ik wel even de adelaar.
Kijk mij eens in balans zijn!

Dochter ademt nog hoor.
Ze zingt haar mantra liever liggend.

En weer heerlijk ontspannen en uitgerekt naar huis.

We maakten ook nog een complimenten-ei.
Hoe leuk is dat?

En mooie paasbloemen.
Lief!

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten