vrijdag 11 april 2014

11 april 2014

Goedemorgen.
Wat zullen we eens gaan doen?

Nou, koffie drinken, zoals elke dag.

Ik ben een beetje sip, we kunnen vandaag niet naar het museum.
En daarom heb ik zwarte kleding aan.

Ga je echt niet?

Nou dan ga ik wel weer in je bed liggen.

Oh lekker zo onder het dekbed zeg.

Truste!


Maar zodra ik naar beneden loop is Meneer T er als de Chihuahua bij.
Alleen zijn vindt hij niet zo leuk.
Dus doet hij waar hij goed in is.
Liggen in de zon.

Iedereen verjagen die ook maar binnen een cirkel van 20 kilometer van ons huis komt.

En dode hond spelen.
Dat laatste gaat hem trouwens erg goed af, ik twijfel iedere keer weer als ik voorbij loop.

Yahoo!
We hebben toch nog iets kunnen regelen zodat we wel naar het museum kunnen.
Het kan niet zo lang als we willen, maar het is iets.

We komen eraan!

Hallo Amsterdam met je mooie bloesem.

Prachtig!

Wij kleuren ook best leuk bij het gras vandaag.

Hallo Rijksmuseum.
Hallo Rijks Museum.

Lijken wel miertjes.

Mooie ramen zeg.

Ja hè Zaagmans.
Maar we moeten door.

Naar de Nachtwacht dan maar.

Maar deze is ook mooi hoor.
Let op de details, de haarspeld past er heel erg mooi bij.
Knap gedaan hoor.



Deze knul geniet erg van zijn dagje uit, dat zie je zo.

Deze ook.

Vooral omdat er heel veel boten zijn.



Mooi hè Zaagmans.

We vinden eigenlijk heel veel mooi.

Dit is ook een interessante.

Wacht eens even, wat is dit voor onvriendelijks?


Een vader die zijn zoon laat onthoofden.
Wat een opvoeding zeg.

Nou gut, inderdaad!

Een koe met drugs.

Toen vlees eten nog mocht.

Boeken!

Stttt!

Sjonge.

Heel vreemd, ik zie dit onder bijna elk schilderij.

Wat is het?

Waarom doen ze dat?
Ik weet het al.
Als je het schilderij probeert te stelen klapt het luik open, val je in een gat en kom je direct uit op het politiebureau.
Heel logisch.
Daar hebben ze goed over nagedacht.

Toen er nog geen flitsers waren.

Oehhhh, ik ga er heus niet echt op staan.
Stel je voor dat ze een storing hebben en het luik per ongeluk open gaat.
Nee, mij niet gezien!

Dit is ook niet een heel vriendelijk verhaal hoor.

Dat van die lever..bah bah.

Ohhhhw Meneer!
Pas toch op.

Ik trek dit heel slecht.

Eindelijk zijn we dan bij de vagina aangekomen.
Wat een moment.
En dat vonden de 60 plus dames die met 67 man waren gekomen ook.
Man man...

Ieuwww er loopt iemand uit je!

Nog meer boten.

Het lijkt hier de kringloop wel.

Patty, zocht jij nu nog van deze glazen?

Snif, moeten we nu alweer naar huis?

Hmmmm dit komt mij heel bekend voor...

Ik lees hier meteen, Madretsmai!
Door Wie zou dat nu komen?

Volgens mij gaat het regenen.

Menschen!
Kijk toch wat er boven uw hoofd hangt.
Zit daar niet zo kalm, maar ren naar huis!

De duiven in Amsterdam zijn heel blij met glutenvrije cake.
Eindelijk iemand die ze begrijpt.
Eindelijk van al dat geschijt af!

Over schijten gesproken...we lopen langs de bakker.
Een heel lekkere bakker wat mij betreft.

Nah, zijn we opeens weer in het oergezellige Houten.
Boffen hoor...

En ook nog zon.

Naaimans.

Ga daar eens heel rap vanaf!

Goed zo!

Tijd om een maaltijd te bouwen.

Alweer kunst?
Kan niet op vandaag.

Boodschappentijd.

Fruitbomen.

En vuur in de lucht.

Door de tunnel van bomen.

En heel herkenbare boeven.

Kom, gaan we naar huis, pakken we de boodschappen uit en gaan we lekker slapen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten