vrijdag 7 maart 2014

7 maart 2014

Goedemorgen!

Blij met passendbijditweerjurkje!

Zelfs nog blij met mijn haar!
Men, wat begint de dag blij.

Hier moet ook eens iets schoons op.

Schone lakens!

Bij gebrek aan groen iets oranje.

Ik pas zelfs de kleur van mijn bord aan op de sap.

Vandaag zit ik te vaak en te lang aan de telefoon.

Daarna krijg ik echt een rotmail!
En als ik het echt niet meer weet, loop ik van de keuken naar de kamer.

En van de kamer naar de keuken.

En klop ik honderd keer de kussens op.
Alsof het iets helpt...
Het geeft mij tijd om na te denken.
Gezeur over leerplicht en dagbesteding.
Ik wil mijn hoofd erbij houden en mij niet laten leiden door emotie.
Maar dat is onmogelijk als het om je kind gaat.
Iedereen weet je te vinden als er wat mis is, maar er zijn er maar weinig die je daarna ook de weg kunnen wijzen.
Potjes die zijn wegbezuinigd.
Potjes die de toekomst bepalen van mijn Dochter.

Dan maar wat eten.

Samen met deze knappe man.

Mijn lunch nog niet op en we kunnen Dochter alweer van school halen.
Ze wil de les niet meer in...
Te veel prikkels gehad.

Ben benieuwd wat ik aantref.

Hé, wat leuk!
Een mee-eter.

Goed plan!

Zaagmans is nog aan het werk.

En ik besluit om ook nog even door te pakken.

Maar wel met mijn aardebandje om ;)

Ondertussen probeer ik erachter te komen wat mijn fysio ook alweer bedoelde met mijn papiertjes.
Maar ik ben eruit en doe braaf mijn oefeningen.

Chaos met kleding.

Zaagmans had alvast boodschappen gedaan.
Tadáááá!

En omdat ik dat zo lief vond, kookte ik voor hem.
Oh nee, dat doe ik altijd al ;)

 Ik speel met mijn Spirelli.

Spirellipasta met kip.

Ok, tijd om de kamer van Dochter te controleren.
Meneer T kent de volgorde uit zijn hoofd.

 Hij gaat alvast op onderzoek uit.

Kleedje, is daar de stofzuiger overheen gegaan?

Ruikt hij lekker fris?
Check!

Ook alles weg achter de bank?

Check!

 Schoon bed?

Check!
Goed gedaan.
Jij hebt je zakgeld verdiend!

Ik ook?

Kijk dan zo netjes!

Mijn heerlijk ruikende stapels was.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van je dochter. Mijn zoon heeft leer- en ontwikkelingsproblemen. Maar snap het uiteraard als je dat liever niet vertelt, heur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren wel tien keer hier een reactie geplaatst maar elke keer was hij weer verdwenen.
    Mijn reactie staat nu in je facebook mailbox. Denk alleen in de map overige.

    BeantwoordenVerwijderen