zaterdag 29 maart 2014

29 maart 2014

De dag begint met een gele smoothie.


Zo ook voor Dochter.

Oh nee, toch niet.

Zaagmans maakt zich klaar voor een dagje boot schoonmaken.

Dááág!
Veel plezier.

En ik ben onderweg met Sweaterman.

Onderweg eet ik nog wat restjes van gisteren.
Ziet er vies uit he.
Maar dat was het niet.

De moeder van Sweaterman belt, dan laat hij alles uit zijn handen vallen.
Zo ook zijn stuur.

Gelukkig vandaag wel op de busbaan.
Lief hé, vrijgezelle meeleesdames?

Ik koop nog een cadeautje voor Zaagmans.

En Sweaterman wacht met zijn oldtimer voor de deur.
Lief hé, vrijgezelle meeleesdames?

Nog even de Action in voor spullen die ik toch niet nodig heb, maar wel erg leuk zijn.

En af en toe krijg ik een foto update van Meneer T op zijn boot.
Zijn boot ja...

Hé Sieb, wat leuk!
Dat is lang geleden.

Ik praat alleen met je als je cola hebt...

Nou?
Heb je cola?

Sweaterman heeft wel cola voor je.

Maar Sweaterman is het daar niet mee eens.

Ok, dan niet.
Doei!

Ik vind het prima, ik geniet nog even van de zon bij Sweaterman in de tuin.

Zo laat al?
Dochter halen.

Dag kind!

Iemand staat op het verkeerde grasveld.
Iemand die denkt door de zelfde kleur aan te nemen heus niet op te vallen.

Kom, we gaan.

 We gaahaan!

Hoi Lama.

Ik durf best hé, zo in mijn leopardjas tussen alle wilde dieren.

Auw.
Neem gerust een hap uit mijn hoofd.


Lama wilde natuurlijk ook nog even op de foto.

Hoi!

Knappert!

Nou, het laatste wilde dier voor vandaag.

Ik ben blij met mijn zonnebril.
Twee euro bij de Action.
Vet!

Dochter zit nog in de wintermodus.
Die gaat vannacht pas over bij het vooruitzetten van de klok.
Want u weet het hé, vóóruit want, vóórjaar!

Ik kweek aardbeienmunt op het terras.
Iemand ervaring mee?


Dit kan je dus ook met mijn twee euro bril!

Zonder die vingers van Dochter had ik er ook stoer uitgezien.
Ik voel mij heel rock&roll

Ik serveer Dochter pizza.

En daarna spelen we Pictionary.

En daar ben ik dus heeul goed in!

U mag raden :)
Ik vond hem geweldig van Dochter.

Raden gaat mij beter af.

Ik kijk nog wat naar bovenstaande, want die had ik gisteren gemist.
Gek op kijken in andermans leven.
U vindt dat vast heel vreemd.
U zou nooit in iemand zijn leven spieken, toch?
:)

Proost!
Op de zaterdagavond en de heerlijke lente.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten