woensdag 26 maart 2014

26 maart 2014

Mijn dag begon met koffie op bed.


En daarna nam ik weer eens een shake.

Ik zag deze meneer als een malle aan het werk zijn en vroeg hem of we vandaag niet konden ruilen.

Dan kon hij namelijk dit uitpakken.

Maar hij wilde niet.
Zelfs niet toen ik mijn bekende treurwilggezicht trok.

Dus deed ik maar braaf de was.

De PB-er van Dochter was er weer.
Dat verliep een beetje moeizaam.
PB-er had leuke dingen bedacht, maar daar dacht Dochter anders over.
Het was een nogal stroeve middag.
Maar goed dat daar geen foto's van zijn.

Ik bouwde na al die dagen maar weer eens een maaltje.

En dat zag er ongeveer zo uit.

Zaagmans was in ieder geval door het dolle.

Oh, het is al donker en ik kom nu pas voor het eerst buiten.

En voor wat?

Verf!
Ook niet spannend.
Wel een beetje wennen na vijf nachtjes doen waar je zelf zin in hebt kan ik u vertellen.

Het begin is gemaakt.

Na een vermoeiende dag voor haar, nu gelukkig tevreden onderuit gezakt op haar kamer.
Kan ik met een gerust hart in bad.

Heerlijk!
Hier heb je geen hotel voor nodig.

Truste!

1 opmerking:

  1. Lekker hoor, even eruit geweest!
    Die Mr T in jouw tas gisteren, hoe schattig...

    BeantwoordenVerwijderen