zondag 23 maart 2014

21 maart 2014

Goedemorgen!


Ik leef nog.

Zelfs de zon doet vandaag weer mee.


Mijn achtertuin.

Ondertussen krijg ik een foto van Meneer T.
Volgens mij heeft hij vandaag geen zin om zijn bed uit te komen.

Held!
Koffie.

Wat kleur je leuk bij de bank.

Ook bij de trap trouwens.

Kamer van vriend M

Zijn uitzicht.

En we slapen tegenover het kerstwinkeltje van Villeroy & Boch.

Ahhhhh <3

Nog even een foto van het uitzicht maken.

En we kunnen gaan.

Kom op nou!

Op zoek naar een ontbijt.

Ontbijt!
Nee, vandaag nog niet, misschien aan het einde van de week.

Vriend M durft bij dit soort winkels niet naar binnen.
Een reus in een porseleinkast.
Hij heeft door de jaren heen een porseleinfobie ontwikkeld.
Tijd om daar wat aan te gaan doen.

Gezellig.

Heel goed M!
En het is ook nog heel.

Nu met een kruk proberen.

De kerstwinkel van Villeroy & Boch.

Onderweg...

Eerst nog even langs de DM.

Serieus winkelen, dat ziet u zo.

Dit kan ook alleen maar in Duitsland.

Maar dit is meer wat ik zoek.

We zijn weer in Frankrijk.

Zelfde lantaarnpaal als de kopfoto van mijn plog, alleen dit keer zonder zon en zonder bewerking.

Shoppen!

Met deze auto zo'n afstand rijden is al een avontuur op zich, kan ik u vertellen.
Vriend M zit liever op zijn motor, vandaar dat hij nu ook op zijn auto zit?!
Nou ja hoe dan ook, vriend M is vrijgezel.
Als hij met de kerst zonder tafelgenote aankomt zet ik hem op Marktplaats.
Dus voor al uw huwelijksaanzoeken en aanvraag voor verkering kunt u mij gerust mailen.

Lekker rustig hier.

Voor Zaagmans.

We beginnen goed.

En weer onderweg, naar Metz, met nog steeds regen.



Ik koop nog wat Embryolisse crème

We gaan nog even naar de markt.


Ik voel mij hier compleet gelukkig, we gaan citroentaart eten.
Men, wat kan je mij daar blij mee maken!

Maar toen bleek de taart op...

En toen veranderde ik in dit!
Ik trok de teleurstelling erg slecht.

Vriend M blijft altijd lachen.

Ik niet, nou hup, aan de kant, ik moet nog winkelen.

Hier ben ik weer blij.
Taart en WIFI.

Ik doe dus even niet meer mee en vergeet mijn taart.

Hoi!

Mijn aankopen.





Nog even deze winkel in, waar ik allemaal leuke yoga dingen tegenkwam.

Deze is hier al eventjes, denk ik.


Leeg terras, en dat op vrijdagavond.

Iedereen onderweg naar huis.
Dan gaan wij ook maar weer op zoek naar de auto.

Regen...

Hier gaan we dan wat eten halen.

Halen.
Want we durfde het niet aan om hier te gaan zitten.



Maar het was wel lekker.

Fijn!

Nou vriend M!
Dus, kom maar op het al uw mails.

Truste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten