zondag 2 maart 2014

2 maart 2014

Koffie, koffie, koffie!


O, whoeps...
Zaagmans ging bijna onderuit met de koffie.
Gelooft u het niet?

Zei het toch!

Vandaag gaan we schatzoeken.
Geocaching.
Maar ik vind schatzoeken makkelijker typen.
Goed, maar eerst mijn haar doen.

Ontbijt.

Deel twee van mijn ontbijt.

Weekkaart.
Dit vind ik niet de meest makkelijke kaart.

Hé, vriend M!

Dochter neemt nog een anusfoto.

Het grote schatzoeken gaat beginnen!

Zonnebrillenweer! <3

Ik mis iets...

Hoi!



Natuurbarbaar!
Maar wel lief ;)

Ik ben bang dat alle anderen de schat al hebben meegenomen.

Ik laat even mijn kind uit want dat was hard nodig.

Je ziet haar met de kilometer opknappen.
Fijn.

Nu gaat het echt werk beginnen.



Dat het zulk prachtig weer is helpt wel mee.

Ligt het daar?

Ik ga wel op de uitkijk.

Whoehoe!
Gevonden.

Wat leuk.
Onze eerste schat!

Dochter schrijft nog wat op.

Weet u eindelijk ook eens hoe Meneer T heet in het echte leven.

Dochter is verslaafd geraakt.
We gaan er nog eentje zoeken.

Zij gaat alvast voorop.

Valt nog niet mee deze keer.

Ohhhwwwwww ze voelt dat we in de buurt zijn.

Yahoo!
Weer gevonden.

We leggen allemaal nog even de code vast.

We halen nog een visje

 Ik wacht met Dochter in de auto want ze is er wel weer klaar mee voor vandaag.

In de auto eten...
We zijn er na al die jaren wel aan gewend.

Smakelijk!

En weer naar huis.

Nog wat eten en wat drinken en dan weer lekker slapen.

Truste!

2 opmerkingen: