dinsdag 18 maart 2014

18 maart 2014

Goedemorgen!
Ik heb weer zin in de nieuwe dag.

Dochter heeft nog steeds de griep.
Ik wil haar een ontbijtje brengen, maar ze heeft liever een shake.

Komt eraan.

Ik doe nog wat dingen achter mijn pc.

En hier ben ik alweer onderweg naar de kapper.
De spoeling van vorige week bleef niet echt zitten dus de kapper gaat het nog een keer doen.

Hallo meisje op de fiets.

Bij de kapper.
Ben de enige klant in de salon, dus ik word helemaal in de watten gelegd.
Ik heb een heel gezellige kapper kan ik u vertellen.


Nog even een rondje door de stad.

Bij Catch kom ik dit leuke schilderijtje tegen.
Ik vind hem grappig.

Kan hier wel uren rondkijken.

 Ik kan tegenwoordig de Dom niet meer voorbijlopen zonder eerst even aan haar te denken.

Blij met mijn nieuwe haartjes ook al geeft mijn camera er nu een roze kleur aan.

Nog even onder de Dom door.

Friet!

Ik neem nog een paashaas voor de zieke thuis mee.

Haal bloemen voor mijn jarige oom.

En vraag mij af wat er met deze bril is gebeurd.

Toen ik thuiskwam had Dochter de kaarten in een hartvorm neergelegd.
Ze vervloekt die dingen elke week weer, maar als ik het dan een keer vergeet komt ze er toch zelf mee.

Dit is die van mij ;)

Het schilderij was een beetje te duur, ik nam de kaart mee.


Ik kreeg een cadeautje van mijn kapper.
Hoe lief is dat?
Komen zeuren om je spoeling en dan ook nog een cadeautje krijgen.
Tenzij er natuurlijk gifgas in zit...

Ik gaf Dochter haar paashaas maar hier is ze hem alweer vergeten.
Ben benieuwd hoelang deze hier blijft staan.

Onze nieuwe blender werd gebracht!
Ik hoef hier niet meer uit te typen wat Zaagmans toen zei he ;)

Erg saai vandaag.

Lekker toetje.

Vriend M vandaag zonder trui kwam nog even de laatste dingen doornemen.

Onderweg naar jarige oom.

Waar er heel veel hartjes boven de eettafel hingen.

Mijn zusje is er ook.
U herkent haar vast nog wel aan haar handje.
Ze is trouwens niet zo geboren hoor.

Ik slurp wat thee.

En hier kijken we wie de mooiste schoenen aan heeft.
Ik natuurlijk, maar zusje kan dat niet hebben en gaat op mijn schoen staan.
En ik zie nu dat ze niet de enige is.

Ja, nee joh, ga gerust naar bed.
Wij doen het licht wel uit.

Rap naar huis en slapen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten