zaterdag 15 maart 2014

15 maart 2014


Ik kwam pas tegen de middag mijn bed uit.


Weer migraine, was ook wel te verwachten, zo gaat het elke maand een week lang.
Je weet nooit op welke dag, maar tijdens die week zijn er altijd een paar aanvallen.
En zo ook in ons vrije weekend.
Waar we ons al weken op verheugen.
En zo kwam er niks van onze plannen terecht en daar voel ik mij elke keer weer onwijs schuldig over.
De tabletten die ik innam hielpen trouwens voor geen meter.

Zaagmans was alvast aan het schuren van de trap begonnen.
Werkt op mijn schuldgevoel kan ik u vertellen.

Ik keek naar buiten en probeerde mij te bedenken dat zonder de migraine onze plannen er ook heel anders uit hadden gezien zonder de zon.

Mijn ontbijt bestond uit koffie en chips.
Chips is lekker als je misselijk bent.

Ik wilde niet in bed gaan liggen en hoop dan vaak door door te gaan dat het vanzelf wel minder gaat worden.

Lunch.

En schuldgevoel.

Tuurlijk komt er helemaal niks uit mijn handen, ik kijk Andy en Melissa :)

Dochter belt op, keelpijn en een verstopte neus, of ik wat langs wil brengen.

Arm kind, in de verte zie ik haar rode wangen al.
Het liefst neem ik haar weer mee naar huis, maar dat wil ze niet.
Dan duurt het weer veel te lang voor ze de paarden ziet.

Eenmaal thuis zie ik helemaal scheel.
Ik neem iets sterkers.

En ga fijn in het donker liggen.

Ik krijg sushi op bed <3
Lieve Zaagmans!

Daar word ik heel erg blij van.

De rest van de avond kijken we film in bed.

En zijn we best tevreden.

Truste.

2 opmerkingen: