maandag 10 maart 2014

10 maart 2014

Ik ging gisteravond met migraine naar bed en stond er vandaag ook weer mee op.


Het was tenslotte weer een maand geleden...

Ik at wat luchtige rijst, maar liever had ik chips en cola gehad.

Dochter komt kijken of ik nog een hartslag heb.

Die ene keer dat ik vandaag beneden kwam, kwam ik dit tegen.

Meneer T gaat kapot aan mijn migraine.

Ik kijk een documentaire in de hoop dat vandaag iets sneller gaat.

Zaagmans neemt het even van mij over en gaat een rondje skaten met Dochter.

De zon bleek vandaag zelfs te schijnen.



Ik krijg een heerlijk snoepje.

Och arme, hij heeft zo'n last van mijn migraine.
Niet te doen vandaag voor hem.

Ik lijd met hem mee.

Vriend M komt even zwaaien.

Zaagmans maakte een heerlijke pasta.
Migraine pasta.
Dat eten we dan altijd ;)

En we eten dan altijd in bed.
Zou eigenlijk dus ook bed pasta kunnen heten.

Het gaat alweer stukken beter met Meneer T en hij hoopt op een hapje.

We kijken nog naar proefkonijnen en ik hoop dat mijn rechter hersenhelft morgen weer normaal doet.

Truste.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's van Zaagmans en je dochter op stap! Sterkte voor jou en Mr. T.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je! Ik heb er gelukkig nooit last van.
    Wel heb ik sinds gisteren ook een plog.
    Kom je even kijken?
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen