dinsdag 4 februari 2014

4 februari 2014

Opstaan ging vandaag niet helemaal vanzelf.
Last van mijn nekwervel en dus hoofdpijn.



Eerst maar wat opruimen.
Bewegen helpt.

Bijna klaar.

Ontbijt.

Na een paar uurtjes aankijken toch maar een pijnstiller anders gaat het wel een heel lange dag worden.

En terwijl de pijnstiller heel hard aan het werk moet, doe ik dat dus even niet.
Nagels in de lak.

Om de voor mij inmiddels gebroken nekwervels wat te ondersteunen nog wat gel en een warm kersenpitkussentje.

Genoeg stil gezeten, sap en lunch maken.

Kip met groente, sap van wortel biet en een groene appel en pindasoep.
Lijkt mij trouwens een rare bende zo samen in je maag.
Gelukkig zie je daar aan de buitenkant niks van.

Ok, pijnstiller en een gezonde lunch helpen ook niet mee.
Dan maar een flinke wandeling in het zonnetje.
Meneer T doet alvast wat rek en strek oefeningen.
Hij is tegenwoordig ook helemaal in to de yoga.

Meneer T wijst de weg.

Meneer T vond het wat saai zo langs het gras en wilde nog wel even een boodschap halen.
Iets lekker te eten voor onderweg of zo.

Het werd een zwaan.

Nog even langs het kruuutvat.

Ok, inmiddels was het al drie uur en werd de hoofdpijn toch echt dikke migraine.
Nog even rap een uurtje slapen voor Dochter weer thuis komt.

Helaas,dat werd niks.
School belde en dat is bij ons eigenlijk nooit voor een gezellig kletspraatje.
Heeft vaak iets te maken met brandjes blussen.
En als iedereen mij dan toch wakker hield vond Meneer T dat hij ook wel wat aandacht verdiende.

Even bijkomen van zijn wandeling.

En dan toch maar de auto in.
Onderweg naar Yoga.
Want je bent dapper of je bent het niet ;)

Dochter liep meteen door naar de massagetafel.
Want he, als je moeder migraine heeft dan verdien je als kind zijnde toch echt wel een massage.

Kaartje trekken.

Nee ik zocht niks, ik deed mijn best om de neerbuigende hond te doen.
In mijn gedachten doe ik die helemaal volgens het boekje.
Soepel en sierlijk...
In werkelijkheid blijkt dat er toch anders uit te zien.

Mocht u twijfelen of ik de yoga wel leuk vind?
Ja dat vind ik wel!
Mijn gezicht hangt er op deze manier nou eenmaal het lekkerst bij.

Oh sorry...
Verkeerde tenen te pakken ;)

 Nou!
Lenig of niet?
Ik ga gewoon mijn eigen tenen voorbij.

Dochter neemt even de camera over...
Vroeger toen ze klein was vond ze de woorden zoals, poep, kak, kont en anus de leukste woorden die er waren.
Eigenlijk waren het de enige woorden die ze kende.
Veel mensen vonden dat gek.
Ik vond het vooral de anale fase en die gaat vanzelf weer over.
Helaas...
Ik moet alle andere mensen gelijk geven.
HET GAAT NIET OVER!

 Auw!

Kleine meisjes worden groot.

Maar gelukkig draagt ze mij op handen ;)

Dit is de anusfoto zegt Dochter.
Heel mooi kind...
Nee maar echt!
 Tijd voor een massage!

En daar ben ik dus heel goed in!
Helemaal ontspannen.
Heb je geen kind meer aan ;)
Maar voor we naar huis toe gaan leest Wendy ons een nog fijn verhaaltje voor.
Nu kunnen we zeker weten heerlijk slapen!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten