zaterdag 22 februari 2014

22 februari 2014

Mijn dag begon met koffie en een kersenpittenkussentje.


En met deze gast

En nog een drankje.

Boodschappen halen.

Dit kochten we niet.

In plaats daarvan kochten we gezonde dingen.

Zaagmans eet zoals gewoonlijk de gehele inhoud van de groentewinkel leeg.

Ok, dit knalde echt op ons raam.
Het kwam er net niet doorheen.

En dit gezicht trok ik er dus bij.

Kreeg een nieuw tijdschrift van Zaagmans. <3

Kraagje zat mij niet zo lekker.

Veel beter zo.

En de restjes zijn voor Meneer T.
Hij is er blij mee, dat zie je zo.

En ik ben blij met mijn vriend die sushi gaat maken.

Kocht nog wat glazen voor mijn bezoek.
Leuk om mee naar huis te geven.

Sushi!

Aan tafel.

Nog meer sushi.

Nog even een rondje lopen met Meneer T.

Zwager P checkt nog even of Zaagmans er wel wat van bakt.
Zaagmans legt uit dat je sushi niet bakt en dat het vandaag vooral rauwe vis is.

Proost dan maar!

Perfecte combi, leuke man en lekkere sushi.

Zusje is ook blij dat ze er is en dat ze ook eens een plekje krijgt op mijn plog.
Of zei ze nou, zie je deze vingers? als je niet maakt dat je weg komt met die camera dan worden deze schattige vingertjes één grote vuist.

Deze foto vond ze eigenlijk ook helemaal niks en ik mocht hem ook niet plaatsen.
Maar ze is al naar huis en ik heb de deur inmiddels al op slot.
He, daar hebben we de koude kant van de familie die er gezellig bij komt.
Ze waren nog net op tijd want ze kwamen uit het buitenland aangereden.
De deur was dus al los toen ze aankwamen.

Ik weet wel wat ze voor haar verjaardag krijgt.
Het liet haar de hele avond niet los.
Dat kennen ze daar niet in het buitenland.

Omdat je niet genoeg kan drinken  kan proosten.

Dochter bekijkt de foto weer door haar anus.
Uhh ik bedoel avond.

Bij Meneer T valt de drank iets minder goed.

Ik bekijk de rest van de avond door mijn glas.

U moet echt niet te veel meer verwachten van dit plog vanavond.

Alvast mijn excuus.

 Ook van de koude kant kunt u niet veel meer verwachten vanavond.

Zelfs niet meer van Zaagmans, die de slagroom door klopte tot boter.

 Nu mist hij ook nog de helft van zijn mixer.

Broer G neemt het even over.
Oh nee, hij leest de verpakking en ploft daarna weer terug achter zijn glas.

Zaagmans probeert het nog een keer en ik ben bang dat ik dat vieze hoopje boter morgen ook echt op een broodje krijg.

Er worden twee konijnen gekocht op marktplaats.

Nou nog maar een keer proost dan!

Proost dus, oh shit, dit was niet mijn glas.

Het is mij allemaal een beetje te wazig aan het worden.
Tijd om het kleinste zusje de deur uit te schoppen.

Ik kan het niet meer aanzien.
Is ze al weg?


De Buurman wilde ook heel graag op mijn plog.
Vooruit dan maar.
Hoi Buurman.

Nu mijn kale broer en zijn buitenlandse vriendin de deur uit.
Zij moeten tenslotte nog heel lang rijden.
Oh en uh, als jullie de glazen niet mooi vonden, hadden jullie die ook buiten kapot kunnen gooien in plaats van ze zo ondankbaar op tafel te laten staan!

Wij gaan ook naar bed!

Truste!



4 opmerkingen:

  1. Zo te zien hadden jullie een ontzettend gezellige zaterdagavond. Hoop dat je zondag ook een fijne was !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was genieten gisteren.
    Vandaag lekker kalm aan gedaan.
    Jij ook een fijn weekend gehad?

    BeantwoordenVerwijderen